کانکس ماینینگ چیست و چگونه ساخته میشود

کانکس ماینینگ یکی از سازه‌های ویژه است که به آن کانکس مخابراتی نیز گفته می شود. در این کانکس انواع تجهیزات و سخت افزارهای کامپیوتر قرار داده می‌شوند. در داخل آن ها سرورهای اختصاصی نیز قرار داده میشوند که این مورد نشان دهنده اهمیت بالای این سازه است.
برای ساختن این سازه از استانداردهای زیادی باید استفاده کرد. برای اینکه بهتر با کانکس ماینینگ و چگونگی ساخت آن آشنا شوید، این مطلب را به صورت ویژه مطالعه کنید.

مشخصات فنی کانکس ماینینگ و چگونگی ساخت آن

کانکس ماینینگ از نظرساختاری تفاوت های زیادی با سایر همگروه های خود مانند کانکس اداری دارد. این کانکس معمولا در تعداد ۲۰ عدد به بالا سفارش داده می شود و حتی در برخی از موارد تا ۴۰۰ عدد نیز می رسد. با توجه به اینکه دستگاه ها در داخل کانکس گرمای زیادی تولید می کنند، باید حتما برای تهویه و خنک سازی آن از راهکارهای مناسبی استفاده کرد.
در این کانکس‌ های ویژه از برترین تهویه ها استفاده می شود و بهترین محصولا بازار برای این مورد انتخاب می شوند. فن های به کار رفته در کانکس ماینینگ دارای نمونه های شش پر و هشت پر است که هر کدام از آن ها در شرایط خاصی استفاده خواهد شد. همچنین فیلتر های مناسبی در کانکس به کار می رود که تعداد آن بین ۱۵ تا ۲۰ عدد است. همانطور که می بیندی ساختار کلی کانکس فارمینگ با بقیه سازه ها متفاوت است و برای ساخت آن باید تمامی این نکات ریز را در نظر گرفت.

ساخت کانکس ماینینگ

مراحل ساخت کانکس ماینینگ

برای ساخت کانکس فارمنیگ می توان از مواد اولیه مختلفی استفاده کرد که یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین محصولات ساندویچ پانل است. برای ساخت یک کانکس باکیفیت باید از مدل های مختلف این محصول در کیفیت های بالا و استاندارد استفاده کرد تا عمر مفید کانکس ها افزایش پیدا کند.

بعد از تهیه ساندویچ پانل در ساخت کانکس ماینینگ چیکار باید بکنیم

بعد از این که ساختار کلی کانکس ساندویچ پانل ها ساخته شد، سیستم برق رسانی نیز در کانکس راه اندازی خواهد شد. معمولا در اکثر کانکس ها به ۲ آمپر برق نیاز است که به همین علت باید تابلوی برق مجهز در هر کدام از آن ها در نظر گرفته شود. همچنین وجود کلیدهای اتوماتیک در کنار ترموستات بسیار مهم است و نقش مثبتی در اجرای صحیح و عملکرد مناسب سیستم ایفا می کنند. معمولا از برق سه فاز برای کانکس فارمینگ استفاده می شود که به همین علت باید زیرساخت لازم در کانکس در نظر گرفته شود.

 سیم کشی در داخل کانکس باید به حرفه ای ترین حالت ممکن اتفاق بیفتد تا همه دستگاه‌ ها بتوانند با حداکثر توان خود به کار بپردازند. زمانی که این کارها انجام شد، نوبت به طبقه بندی در داخل کانکس می‌رسد. با توجه به اینکه چندین دستگاه در داخل کانکس‌ها قرار داده می‌شود، برای استفاده بهینه از فضا بهتر است که کانکس طبقه بندی شود.

برق کشی در کانکس ماینینگ
معمولا این کار در انتهای روند ساخت کانکس فارمینگ انجام خواهد شد. در آخر نیز برای سیستم نورپردازی در داخل کانکس ها برنامه ریزی انجام خواهد شد. به صورت کلی معمولا از لامپ های فلورسنت برای روشنایی آن استفاده می‌شود که مصرف آن ها در بهینه ترین حالت ممکن قرار دارد.

هر چقدر که اندازه کانکس بزرگتر باشد، به همان نسبت نیز باید از چراغ های بیشتری برای روشنایی استفاده کرد. بعد از اینکه تمامی مراحل ساخت در داخل کانکس به اتمام رسید، نوبت به رنگ زدن محیط بیرونی کانکس خواهد شد. معمولا برای رنگ آمیزی از رنگ سفید استفاده می کنند که رنگ‌های خاص اپوکسی برای این کار استفاده می شود. ناگفته نماند که در مورد رنگ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از رنگ های مختلفی برای کانکس ماینینگ استفاده کنید. همچنین از رال رنگ های ساندویچ پانل نیز میتوانید انتخاب کنید.

ظاهر و ابعاد کانکس ماینینگ چگونه است

اگر بخواهیم ظاهر کانکس را به خوبی بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که این کانکس ها از لحاظ ظاهری به صورت مکعبی ساخته می شوند. ابعاد و اندازه هر کانکس می تواند بر اساس درخواست مشتری تغییر کند.
در واقع ابعاد با توجه تعداد دستگاه هایی که باید در آن قرار بگیرد مشخص خواهد شد. در حال حاضر این سازه معمولا از ۶ متر به بالا ساخته می شود که شما می توانید آن را در متراژ دلخواه خود سفارش دهید و از خدمات ویژه در این قسمت برخوردار شوید. امکان جابجایی آسان این سازه نیز برای شما وجود دارد و شما می توانید آن را به مکان‌های دلخواه ببرید و از ظرفیت های آن به نحو احسن استفاده کنید. در این مطلب نکات مهمی پیرامون کانکس ماینینگ و نحوه ساخت آن بیان شد.

ظاهر و رنگ های کانکس ماینینگ

سخن آخر و نتیجه گیری

در این دقایقی که کنار هم بودیم سعی داشتیم شما را با ساختار کلی و اجزای کانکس ماینیگ آشنا کنیم، نکته مهم این مطلب این بود که به دلیل اهمیت بالای این نوع از کانکس ها باید از مواد اولیه با کیفیت در ساخت آن ها استفاده شود تا بهینه ترین نتیجه را برای ما به همراه داشته باشد.
از این جهت پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع ساندویچ پانل کارن پانل در ساخت کانکس ویلایی و… است که به دلیل کیفیت بالای ساخت آن ها و مطابق استاندارد های جهانی هستند، به همین دلیل میتوانید ابعاد و رنگ و مشخصات مورد نز خود را به کارشناسان ما اعلام کنید و در کمترین زمان محصول خود را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *