Build-a-room-with-a-sandwich-panel-2.

ساخت اتاق با ساندویچ پانل یکی از آسان ترین روش ها برای ساخت یک سازه در کمترین زمان ممکن است. این متریال که امروزه در صنعت ساختمان جای متریال های سنتی را به خوبی پر نموده است با تنوع گوناگون و اندازه های مختلفی در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

آشنایی با ساخت اتاق با ساندویچ پانل

در بسیاری از موارد افراد به دلایل مختلف اقدام به ساخت سازه ها در زمان کم می کنند. این گونه سازه ها که بیشتر در مواقع حوادث غیر مترقبه ساخته می شوند از ساندویچ پانل در ساخت خود بهره می برند.
برای ساخت چنین سازه هایی از انواع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی در بدنه و سقف آن استفاده می شود. استفاده از انواع ساندویچ پانل ها بسته به چند مورد مهم تغییر می کند. از مهم ترین نکات که باعث انتخاب نوع مشخصی از ساندویچ پانل می شود می توان به نوع سازه و نوع منطقه نصب سازه اشاره نمود. به عنوان مثال ساخت اتاق با ساندویچ پانل بسته به این که این اتاق در چه موردی کاربرد دارد از محصولات مختلفی در ساخت آن استفاده می شود. مثلا اتاقک نگهبانی و یا اتاقک های دکه از انواع معینی از ساندویچ پانل در ساخت آن استفاده می شود که به این سازه ها کانکس نیز گفته میشود. همچنین منطقه ساخت سازه نیز در انتخاب نوع ساندویچ پانل تاثیر زیادی دارد.

ساخت اتاق با ساندویچ پانل

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یکی از محصولات جدید در صنعت ساخت سازه است که با تکنولوژی مدرن تولید و به خوبی جایگزینی مناسب برای مصالح سنتی شده است. این محصول که در تنوع زیاد برای مصارف مختلف تولید می شود دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را برای ساخت اتاق با ساندویچ پانل و مصرف در صنایع مختلف مناسب نموده است.
از مهمترین مصارفی که در ساخت آن می توان از ساندویچ پانل استفاده نمود می توان به این موارد اشاره نمود.

  1. ساخت سازه های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، ورزشی و..
  2. ساخت اتاقک های مخصوص حمل بار
  3. ساخت سازه های مخصوص ایزوله و اتاق تمیز
  4. ساخت انواع سوله های سردخانه ای و..

چگونگی ساخت اتاق با ساندویچ پانل

همان طور که گفته شد ضخامت ساندویچ پانل ها بسته به نوع عایق مصرفی در آن متفاوت است. این ضخامت در مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی گوناگون بسیار کاربردی هستند. در مناطق سردسیر ضخامت ساندویچ پانل ها بیشتر از 10 سانتی متر است. اما در مناطق گرمسیر می توان از ساندویچ پانل هایی با ضخامت حدود 5 سانتی متر نیز استفاده نمود.
همچنین ساندویچ پانل سقفی در ساخت اتاق نیز باید دارای ضخامت مناسب و مقاوم در برابر رشد میکروب ها و قارچ ها باشد. این نوع محصولات دارای عمر بیشتر در سازه ها می شوند. توجه به نوع محصول و کیفیت آن از مهم ترین نکات هنگام انتخاب و خرید ساندویچ پانل می باشد.
ساندویچ پانل تهران با سال ها تجربه در زمینه تولید ، عرضه و اجرای ساندویچ پانل به شما مصرف کننده گرامی خدمات ارائه می نماید. جهت اطلاع از نحوه سفارش و خرید محصولات و آگاهی از قیمت می توانید به سایت این شرکت در صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید تا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ساخت اتاق با ساندویچ پانل

مزایای استفاده از ساندویچ پانل در ساخت اتاق

ساخت اتاق با ساندویچ پانل دارای مزایای بی شماری است که مهمترین آن عبارتند از:

  • سبکی و نصب راحت ساندویچ پانل
  • اجرای ساندویچ پانل در زمان کمتری انجام می شود.
  • تنوع در رنگ، طرح و اندازه دلخواه مشتری.
  • مقاومت بالایی آن در برابر انواع آسیب های محیطی و طبیعی.
  • قیمت ساندویچ پانل نسبت به انواع مصالح سنتی بسیار مناسب تر است.
  • زیبایی و تمیزی این سازه ها بسیار مورد توجه مصرف کنندگان است.
  • عایق بودن این محصول در برابر صدا، رطوبت، گرما و سرما و عدم هدر رفت انرژی در آن.
  • تنوع در نوع عایق مصرفی با توجه به منطقه و نوع سازه.

ساندویچ پانل چیست؟

عایق های مصرفی در ساندویچ پانل های ساختمانی

در هر نوع از ساندویچ پانل ها از انواع عایق های مختلف بسته به نظر مشتری و منطقه محل نصب استفاده می شود. از انواع عایق هایی که در ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی برای ساخت اتاق مورد استفاده قرار می گیرند می توان به عایق پلی استایرن، پلی اورتان، عایق پلی استایرن و پشم سنگ به صورت ترکیبی اشاره نمود. هر کدام از این نوع عایق ها دارای ویژگی های مشخصی است که بسته به نظر مشتری و نظر کارشناسی تولید کننده در ساخت اتاق با ساندویچ پانل مورد استفاده قرار می گیرد.
در صورتی که مقدار هزینه ها در ساخت اتاق با ساندویچ پانل مد نظر است می توان از انواع عایق ها با ضخامت کمتر استفاده نمود. اما توجه نمایید که ضخامت در هر منطقه بر روی تبادل حرارتی بیرون و داخل سازه تاثیر زیادی دارد. برای همین حتما با توجه به نظر کارشناسی یک متخصص از انواع مختلف عایق در بدنه و سقف سازه خود استفاده نمایید.

دریافت مشاوره رایگان 72454-021

3 پاسخ
  1. علی
    علی می گوید:

    سلام من اگه بخوام یه اتاق 4در 8 بام سرویس بهداشتی روی پشت بام خونه با ساندویچ پانل بسازم حدودا چقدر هزینه باید بکنم

    پاسخ
    • carenpanel
      carenpanel می گوید:

      سلام وقت بخیر
      شما برای اینکه بتونید استعلام قیمت دقیق تری داشته باشید باید با شماره تلفن ما تماس بگیرید تا دقیق شما را راهنمایی کنیم
      همچنین ما هم به صورت اماده داریم هم به صورت اختصاصی برای شما خواهیم ساخت لطفا تماس بگیرید تا بیشتر صحبت کنیم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *