مشخصات فنی ساندویچ پانل1

اگر فکر میکنید با خرید و بهره گیری از کانکس ها میتوانید نیاز خود را برطرف کنید. باید بگوییم که در مسیر درست قرار دارید. اما سوال اینجاست؛ آیا نسبت به خرید آنها هیچگونه اطلاعاتی دارید؟ کانکس ها انواع مختلفی دارند که از جمله پرطرفدارترین آنها باید به کانکس پانلی یا ساندویچ پانل اشاره کرد. اما ماهیت این کانکس چیست؟مطمئنا سوالات مختلفی در ذهن شما شکل گرفته؛ به عنوان مثال؛ مشخصات فنی این نوع از کانکس ها به چه صورت است؟ آیا در فصول گرم سال میتوان دمای هوا را به تعادل رساند؟

موضوع اصلی همینجاست؛ ساندویچ پانلها از تمامی کانکس هایی که تاکنون دیده اید، متفاوت هستند. تفاوت آنها هم به نوع عایق و هم نوع ورق بکار رفته مربوط می شود. اگر این نوع از کانکس ها همچون یک ابهام در ذهنتان باقی مانده توصیه داریم در ادامه همراه ما باشید زیرا در نظر داریم توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم.

آشنایی با ساندویچ پانل

در این پیشرفته بازاری که از علم و تکنولوژی باقی مانده، محصولاتی را شاهد هستیم که قطعات آن به طور کامل از پیش آماده است. این پانل های پیش ساخته در همان محلی که مدنظر دارید، به عنوان ساندویچ پانل شناخته می شوند که دارای دو لایه ورق فلزی خارجی مانند آلومینیوم یا استیل و.. بوده و از طریق یک هسته ثابت از عایق ساندویچ مانند نظیر پلی بورتان ک بین آنها قرار دارد و به یکدیگر متصل شده اند.

برای ساخت ساندویچ پانل ها مختصصان به سراغ چسب های مخصوصی میروند که عاملی برای پیوند ورق های فلزی به هسته هستند. این سطوح خارجی با توجه به سلیقه مخاطب میتوانند مسطح، راه راه و حتی با مشخصات فنی دیگر باشند. از طرفی این هسته مرکزی با ایجاد بارهای برش شده و یک فاصله میان ورق ها، از فشارهای سطح جلوگیری به عمل می آورد. وجود چنین شرایطی در ساندویچ پانلها نه تنها منجر به دستیابی کارآیی بالاتری از مکانیک می شود بلکه وزن آن را به کمترین میزان خود میرساند.

خالی از لطف نیست اگر بگوییم ساندویچ پانل ها به عنوان پوششی برای دیوار یا سقف به عنوان ساندویچ پانل سقفی و دیواری نیز مورد استفاده قرار میگیرد. فکر میکنید این نوع از کانکس ها میتواند نیاز شما را برآورده سازد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره میتوانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

مشخصات فنی ساندویچ پانل 2

ویژگی ها و مشخصات کانکس های پانلی

محال است متخصصان به سراغ ساخت محصولی بروند که هیچ فایده و ویژگی مثبتی را برای مخاطبان به همراه نداشته باشد. این مسئله حتی در رابطه با کانکس پانلی نیز صدق می کند. از همین رو در این قسمت نه تنها ویژگی های مثبت بلکه مشخصات فنی ساندویچ پانل را نیز شرح خواهیم داد.

  • ابعاد مناسب

کانکس های پانلی به طور کلی در ابعاد بسیار مناسبی به بازار ارائه می شوند. درواقع این ابعاد چیزی حدود 19.8 متر مربع یعنی عرض 3.3 و طول 6 متر می باشد. البته شما می توانید با توجه به نیاز خود این ابعاد را تغییر دهید. در این مسیر کافیست با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و نیاز خود را مطرح کنید.

ارتفاع کانکس پانلی با شغل مربوطه نیز ارتباط مستقیمی دارد. معمولا ارتفاع آن را به گونه ای میسازند که نه تنها حمل آن آسان باشد بلکه بتوان به راحتی در آن فعالیت نمود. هر چند این روزها متخصصان برای ساخت کانکس های پانلی با محدودیتی روبرو نیستند. اما با این حال باید به نوع کاربری آنها برای تعیین ابعاد استاندارد توجه کنید.

  • دیوارهای ضد حریق

با توجه به تکنولوژی های معرفی شده به جهان این روزها دیواره های کانکس پانلی در برابر آتش، ضربه و فشار مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. اما این مقاومت چگونه شکل میگیرد؟ در واقع متخصصان برای ساخت ساندویچ پانل دیواری از پشم سنگ، پلی یورتان با رنگ آتش سوزی A یا B استفاده می کنند. استفاده از این مواد باعث می شود تا کیفیت کانکس ها به طور قابل توجهی بهبود پیدا کند.

  • تجهیزات امنیتی

به طور معمول از ساندویچ پانل ها به عنوان مکانی برای زندگی و یک اقامت دائمی استفاده نمیشود. به همین واسطه بسیار حائز اهمیت است که در زمان تعطیلی بتوانید امنیت آن را حفظ کنید. با توجه به تجربیات و مشاهدات انجام شده از درب های ضد سرقت و حتی کرکره های برقی برای ساندویچ ها استفاده می شود. این موضوع باعث می شود تا هیچگونه نگرانی از بابت هزینه ها به ذهنتان خطور نکند.

متخصصان ما شرایط مختلفی را پیش روی شما قرار می دهند. ان چیزی که بیش از همه اهمیت دارد تامین امنیت کانکس و برطرف کردن نیاز شماست. اگر هم تمایلی به بهره گیری از این تجهیزات ندارید بهترین کاری که می توانید انجام دهید بهره گیری از سیستم حفاظ آهنی یا حتی حفاظ آکاردئونی برای امنیت کانکس است.

  • امکانات رفاهی

هیچگاه نمیتوانید بدون وجود امکانات رفاهی حتی برای چند دقیقه در کانکس ها و ساندویچ پانل ها سر کنید. این مسئله خصوصا زمانی که کانکس شما مسکونی باشد، بسیار صادق است!

کافیست کمی به آن امکاناتی که مدنظر قرار دارید فکر کنید. هر چند که به طور کلی برای ساخت کانکس پانلی امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی در نظر گرفته می شود. اگر کانکس شما به اندازه یک فضای مسکونی باشد، مسلما به امکانات رفاهی دیگری نیاز پیدا خواهید کرد که می توانید آنها را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا برنامه ریزی های اصولی خود، دقیقا خواسته شما را پیاده سازی نمایند.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با مشخصات فنی ساندویچ پانل و ویژگی های ساندویچ پانل تهران آشنا کنیم. با این حال اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده، توصیه داریم به بخش تماس با ما سری بزنید. متخصصان ما با توجه به تجربیاتی که طی سال ها فعالیت در عرصه تولید، نصب و اجرای ساندویچ پانل بدست آورده اند میتوانند راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار دهند.