قیمت اجرای ساندویچ پانل برای سازه های بزرگ

قیمت اجرای ساندویچ پانل برای سازه های بزرگ در گام اول به وسعت پروژه، ابعاد کار و همچنین ضخامت ساندویچ پانل بستگی دارد. البته قیمت نصب این نمونه از مصالح ساختمانی مدرن با توجه به نوع ساندویچ پانل و نحوه اجرای آن می تواند در نرخ های متعددی صورت بگیرد؛ زیرا نصب انواع ساندویچ پانل کاری حرفه ای است که برای اجرای آن می بایست افرادی متخصص با مهارت کافی دخالت داشته باشند تا بتوانند عمر سازه را در سطح بالایی قرار دهند.

چگونگی نصب ساندویچ پانل

تمامی ساندویچ پانل ها به طور کلی در اجرای سازه های بزرگ و همچنین در کاربرد پروژه های کوچک به سه حالت قابل نصب هستند:

  • ساندویچ پانل قفل دار
  • ساندویچ پانل نر و مادگی
  • ساندویچ پانل پیچ مخفی

که در اجرای ساندویچ پانل قفل دار دو بلوک از ساندویچ پانل به یکدیگر جفت شده و توسط ورق هایی از روی یکدیگر رد می شوند که این عمل سبب می شود تا هر دو پانل ها با هم قفل شده و تا میزان قابل توجهی از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند. در اجرای ساندویچ پانل نر و مادگی بلوک های پانل به طرز صحیحی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و سپس از بخش زوائدی در یکدیگر فرو می روند. در نهایت نصاب ساندویچ پانل سعی کرده تا توسط پیچ پانل ها را به یکدیگر متصل نگه دارد و اما در اجرای ساندویچ پانل پیچ مخفی یکی از پانل ها در ابتدا به سطح کار پیچ می شود و در مراحل بعدی پانل های دیگر به گونه ای روی کار نصب می شوند که پیچ ساندویچ پانل قبلی را پوشش یا همان مخفی می کنند.

قیمت اجرای ساندویچ پانل برای سازه های بزرگ

اجرای ساندویچ پانل برای سازه های بزرگ

خوب است بدانید با توجه به گستردگی زیادی که در نصب ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری وجود دارد دقیقا نرخ مشخصی برای قیمت اجرای ساندویچ پانل ها وجود ندارد. مثلا اجرای ساندویچ پانل قفل دار بیشتر برای سردخانه ها به کار برده می شود پس قطعا متراژ سردخانه، شکل سردخانه، نوع پانل و بسیاری معیارهای دیگر می تواند تعیین کننده قیمت اجرای ساندویچ پانل باشد و یا اینکه نحوه اجرای ساندویچ پانل پیچ مخفی بیشتر جهت زیبا سازی نما به کار برده می شود که بسته به ارتفاع کار، خمیده بودن، شیب دار بودن و یا مسطح بودن کار ممکن است هر کدام از نصاب ها قیمت متفاوتی را به مشتریان خود اعلام کنند؛ زیرا قیمت اصلی نصب این نمونه از مصالح ساختمانی را فاکتورهای مهمی مانند:

  • ساختار محل پروژه
  • مساحت کار
  • ارتفاع تعیین شده
  • ضخامت ساندویچ پانل
  • تعداد آبرو
  • تعداد فلاشینگ
  • نوع سقفی و یا دیواری بودن ساندویچ پانل
  • نحوه استفاده از پانل در محل پروژه

و بسیاری موارد دیگر تعیین می کنند. پس با این وجود قبل از بازدید از محل اجرای پروژه نمی توان هیچ قیمت مشخص شده ای را در اختیار کارفرمایان پروژه قرار داد.

عوامل موثر در تعیین قیمت اجرای ساندویچ پانل

مهمترین مسئله در تعیین قیمت ساندویچ پانل برای سازه های بزرگ، بررسی محل احداث پروژه می باشد. البته فراموش نکنید که توجه داشتن به شرایط آب و هوایی منطقه می تواند نوع ساندویچ پانل و در نهایت قیمت اجرای ساندویچ پانل انتخاب شده را تغییر دهد. زمان تحویل کار و همچنین طول پانل مورد استفاده در پروژه که معمولا از 2 متر شروع می شود و تا 12 متر می تواند وجود داشته باشد از جمله مواردی است که غالبا می تواند قیمت ارائه داده شده از طرف نصاب را دستخوش تغییراتی قرار دهد؛ زیرا کارفرمایان از اجرای ساندویچ پانل بیشتر جهت زیباسازی در نما و همچنین ایمن سازی پروژه در برابر بارش برف و باران استفاده می کنند پس هر نوع تغییراتی در نصب پانل ها مطابق با سلیقه کارفرما می تواند قیمت اجرای ساندویچ پانل را در نوساناتی قرار دهد.

قیمت اجرای ساندویچ پانل برای سازه های بزرگ

ارزان ترین قیمت نصب ساندویچ پانل

به طوری کلی بهتر است بدانید چون ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری نوعی مصالح پیش ساخته هستند بنابراین استفاده از آنها به همراه قیمت اجرای ساندویچ پانل در هر نوع موقعیت جغرافیایی و هر نوع شرایط خاصی می تواند بسیار به صرفه باشد؛ زیرا ساندویچ پانل در نمونه های مختلف سبک بوده و به راحتی قابل اجرا می باشند، پس ارزان بودن قیمت ساندویچ پانل سبب شده است تا امروزه انواع ساندویچ پانل گزینه مناسبی برای مصالح سنتی باشند و نصابان ساندویچ پانل در کمترین زمان ممکن پیچیده ترین پانل ها را در پایین ترین قیمت اجرا نمایند. البته در زمان نصب ساندویچ پانل توجه داشته باشید تا کیفیت کار با قیمت اجرای ساندویچ پانل ها مطابقت داشته باشد مثلا:

  • در اجرای ساندویچ پانل دیواری از نصاب بخواهید نحوه نصب نر و مادگی را برای شما انجام دهد تا آب بندی مطلوب تری در سطح کار ایجاد شود.
  • برای درزبندی بلوک ها لازم است تا نصاب ساندویچ پانل از چسب سیلیکون درجه یک استفاده کند.
  • قطعا در بالاترین قیمت نصب پانل ها می بایست نصاب از پیچ های واشردار خاصی استفاده کند.
  • در اجرای ساندویچ پانل سقفی توجه داشته باشید که نصاب جهت زیبایی و آب بندی بهتر پروژه استفاده از فاکتور هایی مانند فلاشینگ و آبرو را فراموش نکند.

قیمت نصاب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل لازم است تا با تخصص فوق العاده ای صورت بگیرد، هزینه نصب ساندویچ پانل سقفی نرخ متفاوتی با نصاب ساندویچ پانل دیواری و یا نصاب ساندویچ پانل سردخانه ای خواهد داشت؛ زیرا پوشش سقف و نحوه نصب ساندویچ پانل های سقفی در سازه های فلزی و یا سوله های شیب دار قطعا با پوشش دیواره های سوله قوسی، سازه های فضایی و همچنین نحوه اجرای ساندویچ پانل دیواری در دیگر سازه های بزرگ تفاوت های آشکاری دارند و به کار گرفتن فلاشینگ ها و آبروها در هر کدام مختلف است.

بهترین ساندویچ پانل تهران

اگر به دنبال خرید ساندویچ پانل و قیمت اجرای این مصالح پیش ساخته هستید بهتر است بدانید که تنوع زیادی در انواع ساندویچ پانل ها به همراه متعلقات آن وجود دارد. پس با این وجود برای اطلاع از بهترین ساندویچ پانل تهران و همچنین قیمت نصب انواع ساندویچ پانل در موقعیت های مختلف و پروژه های متنوع لازم است تا با کارشناسان فروشی که در فروش ساندویچ پانل و چگونگی نصب آن تجربه کافی دارند در ارتباط باشید، که در این میان وب سایت کارن پنل می تواند با داشتن مجرب ترین کارشناسان فروش و نصاب های ساندویچ پانل شما را در رساندن به مقصودتان راهنمایی نماید. با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *