تشخص ساندویچ پانل تقلبی

ساندویچ پانل سازه‌هایی پیش ساخته هستند که دارای کیفیت بالایی می‌باشند و با اجرا و مهندسی درست توانسته‌اند به یکی از محبوب‌ترین مصالح ساختمانی در صنعت ساختمان‌سازی تبدیل شوند.
اما همانطور که می‌دانید با افزایش محبوبیت یک کالا و تولید آن، شاهد بوجود آمدن نمونه‌های تقلبی نیز خواهیم بود، مصالحی که کیفیت اصلی را ندارند و با قیمت کمتر نیز عرضه می‌شوند.
شما برای اینکه بتوانید در هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید و علاوه بر آن مصالحی باکیفیت را تهیه کنید باید بتوانید مصالح و سازه‌های باکیفیت را از تقلبی تشخیص دهید.
اما چطور می‌توان این سازه‌ها را از انواع باکیفیت آن تشخیص داد؟ راه حل چیست؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر فاکتور‌هایی بپردازیم که شما با بررسی آن‌ها می‌توانید به تقلبی یا اصل بودن سازه‌ی مذکور پی ببرید.

همانطور که اشاره کردیم، امروزه شاهد محبوبیت بسیار بالای ساندویچ پانل هستیم و به همین علت از آن در ساختمان‌های مختلف استفاده‌ی زیادی می‌شود.
یکی از دلایل اصلی استفاده‌ی این سازه را می‌توان ویژگی‌های جذاب آن نظیر استحکام بالا و عایق بودن دانست، مواردی که در نسخه‌های تقلبی شاهد بی‌اثر بودن آن‌ها هستیم، در این میان شرکت‌هایی وجود دارند که بخاطر منافع خود دست به ساخت و توزیع ساندویچ‌های پانل تقلبی در بازار می‌زنند.تشخص ساندویچ پانل تقلبی

چگونه ساندویچ پانل تقلبی را تشخیص دهیم

شما باید با بررسی فاکتور و موارد زیر به انتخاب بهترین سازه‌های باکیفیت بپردازید موردی از قبیل؛

جنس ورق تشکیل شده

یکی از اصلی‌ترین روش‌های تشخیص تقلبی بودن یک ساندویچ پانل سقفی یا دیواری، توجه به جنس ورق تشکیل شده‌ی آن است، همانطور که می‌دانید این نوع عایق از دو ورق تشکیل شده که پوشش بیرونی و داخل پانل را تشکیل می‌دهند.
جنس ورق‌‌های مذکور از مواد مختلفی می‌باشد، ولی بهترین متریالی که برای ساخت این ورق‌ها استفاده می‌شود را می‌توان ورق‌های فولادی دانست.
شما باید با بررسی این ورق، جنس آن را تشخیص دهید و همچنین کیفیت آن را بسنجید، البته یادتان باشد که اگر در یک ورق میزان استفاده از فولاد نیز بالا باشد، این مورد می‌تواند نوید یک ورق با‌کیفیت و اصل را به ما بدهد. برای سفارش اجرای ساندویچ پانل و همچنین اطلاع از قیمت آن با پشتیبانی تلفنی تماس برقرار کنید.

ضخامت ورق ساندوچ پانل

دیگر موردی که می‌توان با بررسی آن به نتایج ثمر بخشی رسید را می‌توان ضخامت ورق مورد استفاده در ساندویچ پانل دیواری یادسقفی دانست. ضخامت لایه‌های به کار رفته دارای استاندارد مشخصی می‌باشد و بر اساس نیاز مشتری نیست، لذا شما می‌دانید که ساندویچ مذکور باید دارای ضخامت حدودی خاصی باشد.
به همین علت می‌توانید به راحتی این مورد را تحت بررسی قرار دهید، قابل توجه است که کمترین میزان ضخامت برای ورق‌های ساندویچ پانل نیم سانتی متر می‌باشد، اگر که ضخامت آن از مقدار مذکور کمتر باشد، در اصل نشان‌دهنده‌ی کیفیت پایین آن است موردی که به معنای تقلبی بودن و داشتن عمر کم و شکنندگی بالا است.
اگر که به فکر خرید هستید و به دنبال قیمت ساندویچ پانل می‌گردید، به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید تا بررسی و انتخاب خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید از شرکت های معتبر

آخرین موردی که باید برای خرید یک ساندویچ پانل با کیفیت آن را مد نظر خود داشته باشید، خرید مصالح از شرکتی معتبر می‌باشد.
سعی کنید با بررسی قبلی و پرسیدن از کسانی که تجربه‌ی خرید داشته‌اند، اقدام به خرید از کسب و کار‌های مختلف کنید، بعضاً شاهد هستیم که بعضی از پیمان‌کاران به کیفیت مصالح خود اهمیت زیادی نمی‌دهند و در اصل معیار اصلی آن‌ها داشتن قیمتی پایین است، در این مورد شاهد استفاده از مصالح ساختمانی تقلبی هستیم که علاوه بر ضربه زدن به برند خودشان، می‌تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در ساخت بنا‌های شما شود.
مصالح ساختمانی یکی از مواردی هستند که شما نباید در آن‌ها کیفیت را فدای قیمت کنید، پس بهتر است خرید خود را از فروشنده‌های معتبر انجام دهید تا خیال خود را از بابت آسیب های احتمالی ارحت کنید.

تشخص ساندویچ پانل تقلبی

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با راه‌های تشخیص ساندویچ پانل تقلبی بدست بیاورید.
ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با این روش‌ها بپردازیم تا شما بتوانید با داشتن دانش قبلی به این موضوع قدم بگذارید، البته قابل توجه است که افراد متخصص و حرفه‌ای زیادی وجود دارند که شما با مشورت آن‌ها نیز می‌توانید این امر را عملی کنید.
اگر که به فکر دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اجرای ساندویچ پانل هستید یا که به دنبال فروشگاهی معتبر و کارکشته برای خرید ساندویچ پانل تهران می‌گردید، با پشتیبانی ما تماس حاصل کنید تا از خدمات با کیفیت ما بهره‌مند شوید.