ساندویچ-پانل-پشم-شیشه2

ساندویچ پانل پشم شیشه جزو پانل های ساندویچی می باشد؛ که باید قبل از خرید از ویژگی‌ ها، کاربرد و مزایای آن اطلاع کافی داشت. در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مقاله اطلاعات و نکاتی را درباره کاربرد ها و مزایای ساندویچ پانل پشم شیشه و همچنین قیمت ساندویچ پانل خدمت شما ارائه کرده ایم.

ساندویچ پانل پشم شیشه چیست؟‌

پانل های ساندویچی انواع مختلفی دارند. مانند: پانل ساندویچی پشم سنگ، پلی استایرن، پلی یورتان و … یکی از پانل های ساندویچی، پانل ساندویچی پشم شیشه می باشد؛ که به دلیل به کار بردن پشم شیشه در لایه میانی آن، آن را ساندویچ پانل پشم شیشه می نامند.

در کارخانه ها با انجام تغییرات فیزیکی بر روی شیشه مذاب پشم شیشه را تولید و عرضه می کنند. شاید برای تان سوال باشد که چرا از پشم های شیشه در ساخت پانل های ساندویچی استفاده می شود. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از ساندویچ پانل پشم شیشه ای پرداخته ایم.

ساندویچ-پانل-پشم-شیشه-3

 

مزایا پشم شیشه

همان طور که گفتیم ساندویچ پانل پشم شیشه از پر کاربرد ترین پانل های ساندویچی است. در ادامه مزایا و مواردی که سبب شده تا این نوع پانل ساندویچی به این شدت پر کاربرد باشد و در موارد زیادی مورد استفاده قرار گیرد ،ذکر کرده ایم.

ثبات خواص فیزیکی و شیمیایی، که سبب می شود طول عمر بالایی داشته باشد و در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد.

  • سبک بودن و نرم بودن
  • مانع شدن از عبور رطوبت و سر و صدا
  • عایق در برابر سرما و گرما، که می تواند در زمستان و تابستان کاربردی باشد.
  • رنگ ها و طرح های متفاوت
  • مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله
  • قیمت بسیار مناسب و به صرفه بودن آن
  • راحتی در نصب

ساندویچ-پانل-پشم-شیشه-4

قابلیت استفاده در انواع پانل های ساندویچی

تمامی وسایل علاوه بر داشتن مزایا دارای معایبی نیز هستند. ساندویچ پانل پشم شیشه از این قاعده مستثنی نیست و دارای معایبی نیز می باشد. مضرات استفاده از پانل ها با جنس پشم شیشه عبارتند از: خطر ابتلا به بیماری های تنفسی، خطر ابتلا به بیماری های پوستی و عروقی در صورت تماس در بلند مدت

کاربرد های ساندویچ پانل پشم شیشه

ساندویچ پانل پشم شیشه به دلیل خواص و مزایای زیاد در صنعت کاربرد زیادی دارد. به طوری که در اکثر پانل های ساندویچی سقفی و دیواری و سرد خانه ای از این نوع پانل استفاده می شود. در ادامه به بررسی پانل های پشم شیشه سقفی و دیواری پرداخته ایم.

 

ساندویچ-پانل-پشم-شیشه-5

پانل های ساندویچی پشم شیشه سقفی

ساندویچ پانل های پشم شیشه سقفی به عنوان پوشش برای جلوگیری از نفوذ آب و سرما و گرما مورد استفاده قرار می گیرند. به طور استاندارد این نوع پانل دارای عرض یک متر می باشد، که می تواند با توجه به سفارش مشتری ضد حریق یا معمولی تولید شود. ساندویچ پانل سقفی در موارد زیادی همچون: سقف ویلا ها، سقف کارگاه های صنعتی، سقف سالن های ورزشی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر جنس عایق های پانل ساندویچی سقفی مقاومت گرمایی زیادی داشته باشند و گرما را به سختی از خود عبور دهند سبب دچار نشدن به حریق می شود. اما بستگی به نوع عایق های دو طرف پشم شیشه دارد.

پانل های ساندویچی پشم شیشه دیواری

با استفاده از مصالح ساختمانی و عایق و پشم شیشه می توان پوششی بسیار مناسب برای دیوار تهیه کرد. پانل های ساندویچی دیواری نیز برای سالن های ورزشی، ویلا ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. پیشنهاد ما به شما این است با سفارش ساندویچ پانل پشم شیشه دیواری که دارای فوم پلی اورتان است از بهترین نوع ساندویچ پانل دیواری بهره مند شوید.

شرکت کارن آلتای با ارائه انواع پانل های ساندویچی، سفارش ساندویچ پانل تهران و دیگر شهرستان ها را پذیرا است و شما می توانید از بهترین پانل های ساندویچی با مناسب ترین قیمت ها بهره مند شوید.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل پشم شیشه دیواری شامل: عایق در برابر سرما و گرما بودن و جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت است. استفاده از نوع پانل دیواری پشم شیشه علاوه بر سبب شدن عمر طولانی، وزن سازه را بسیار کاهش می دهد. زیرا چگالی پشم شیشه نسبتا کم می باشد و در استفاده در سازه ها بسیار توصیه می شود.

 

ساندویچ-پانل-پشم-شیشه-6

قیمت ساندویچ پانل های پشم شیشه

قیمت این نوع از پانل های ساندویچی بستگی به مواردی همچون: نوع عایق پانل، نوع فوم به کار رفته در پانل، ضخامت پانل ساندویچی، رنگ و طرح آن و … دارد. شما می توانید هم اکنون با تماس به مشاوران ما، از اطلاعات کافی درباره انواع و قیمت پانل های ساندویچی پشم شیشه بهره مند شوید.

اما شایان ذکر است که پانل های ساندویچی پشم شیشه دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر پانل ها هستند، جهت تهیه انواع ساندویچ پانل و یا اطلاع از قیمت دقیق آنها می‌توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.