نکات مهم در خرید ساندویچ پانل

امروزه به علت تسریع در امر ساخت و ساز استفاده از سازه های پیش ساخته بسیار رایج شده است. از بهترین این نوع سازه ها ساندویچ پانل می باشد. اما هنگام خرید باید به چند نکته مهم توجه نماییم. در این مقاله با ویژگی های ساندویچ پانل بیشترآشنا خواهیم شد.

ویژگی های ساندویچ پانل

د رگذشته ساخت سازه ها با مصالح سنتی زمان و هزینه ی بسیاری زیادی را بر دوش سازندگان می گذاشت و در پایان نیز سازه ها دارای معایبی زیادی بودند. با تولید ساندویچ پانل با ویژگی های منحصر به فرد استفاده از این محصول جایگزینی بسیار مناسب برای مصالح ساختمانی شد و در زمانی کوتاه به یک سازه جهانی بدل گشت.
از ویژگی های ساندویچ پانل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنوع در طرح و رنگ
  • ساخت ساندویچ پانل با متریال مختلف
  • استفاده در انواع سازه ها نظیر ویلا، سردخانه، بیمارستان های صحرایی و…
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به مصالح ساختمانی
  • سبکی و نصب راحت
  • سرعت بالا در ساخت
  • مقاومت بالا در برابر انواع آسیب ها
  • عایق بودن در برابر صدا، حرارت
  • عمر طولانی
  • مقاوم در برابر زلزله

نکات مهم در خرید ساندویچ پانل

نکات و موارد مهم هنگام خرید ساندویچ پانل

با تمام نکات مثبتی که درباره ویژگی های ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری گفته شد باز هم باید مصرف کنندگان هنگام خرید به چند نکته مهم توجه نمایید. رعایت این نکات باعث خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان این محصولات به همراه خواهد داشت.

دارا بودت علامت استاندارد

داشتن علامت استاندارد کمک می کند تا مصرف کندگان از کیفیت و سلامت محصول خریداری شده مطمئن بوده و با اطمینان جهت خرید خود اقدام نمایند.

منطقه محل نصب

با توجه به شرایط منطقه و همچنین با توجه ویژگی های ساندویچ پانل تهران باید نوع مناسب محصول را انتخاب نمود. مناطقی که رطوبت در آن زیاد باشد باید از نوع مقاوم در برابر رطوبت در آن استفاده شود.

نوع کاربرد

با توجه به ویژگی های ساندویچ پانل که با متریال های مختلف در لایه های بیرونی و داخلی آن استفاده می شود می توان برای کاربرد های مختلف انواع متفاوتی از آن را سفارش و مورد استفاده قرار داد.
در صورتی که از ساندویچ پانل سردخانه ای و یا ساندویچ پانل برای ساخت سوله می خواهید استفاده نمایید با توجه به نوع ساندویچ پانل به سادگی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ضخامت ساندویچ پانل در انواع مختلف با توجه به کاربرد آن ها متفاوت و از 5 سانتی متر تا 15 سانتی متر متغیر است.

نکات مهم در خرید ساندویچ پانل

جنس متریال از ویژگی های ساندویچ پانل

حتما هنگام خرید ساندویچ پانل به جنس متریال بیرونی و میانی محصول توجه نمایید. این لایه ها باعث دوام و مقاومت ساندویچ پانل در برابر عوامل محیطی و جویی منطقه می شود. همچنین این متریال ها بر قیمت ساندویچ پانل تاثیر زیادی دارد.

مورد استفاده ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری با متریال های مختلف تولید می شود. در بعضی از سازه ها تنها در سقف از این محصول استفاده می شود. اما در بعضی از سازه ها کل سازه با ساندویچ پانل ساخته می شود. استفاده از ساندویچ پانل در سازه ها هزینه ها را مقدار بسیار زیاد کاهش می دهد.

توجه به قیمت خرید ساندویچ پانل

شرکت های بسیاری در امر تولید انواع ساندویچ پانل به فعالیت مشغول هستند و با توجه به ویژگی های ساندویچ پانل ها قیمت های متفاوتی برای این محصول در نظر گرفته می شود. اما عواملی چند بر قیمت ساندویچ پانل تاثیر مستقیم دارد و باعث می شود تا مصرف کننده هنگام خرید ساندویچ پانل به این نکات نیز توجه نماید.

  • با توجه به نوع ساخت ساندویچ پانل قیمت آن در بازار متفاوت است. در بعضی از کارخانه ها تولید ساندویچ پانل با دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود اما در بعضی از مواقع تولید ساندویچ پانل به صورت کارگاهی انجام می شود. این روند تولید بر قیمت ساندویچ پانل ها تاثیر زیادی دارد.
  • نوع اتصالات نیز بر قیمت این محصول اثر می گذارد. برای برخی سازه های مختلف از انواع اتصالات مخفی استفاده می شود.
  • متراژ ساندویچ پانل نیز قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد. در صورتی که با ساندویچ پانل یک ویلا و یا یک سوله ساخته شود متراژ مصرف شده بیشتر یا کمتر، قیمت نیز تغییر خواهد یافت.
  • نام شرکت تولید کننده ساندویچ پانل تاثیر زیادی بر قیمت این محصول دارد. زیرا این شرکت ها از استاندارهای بین المللی در ساخت محصولات خود استفاده می نمایند که باعث افزایش کیفیت در محصولات می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین ساندویچ پانل مورد نیاز سازه و ساختمان خود و همچنین اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و نحوه سفارش و اجرای ساندویچ پانل با کارشناسان ما در کارن پنل از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

نکات مهم در خرید ساندویچ پانل

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *