ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان4

امروزه بسیاری از مردم به دنبال آشنایی با مهمترین انواع ساندویچ پانل دیواری هستند تا با توجه به نیاز خود، یکی از مناسب ترین این سازه ها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت ساندویچ پانل مدنظر خود هم می توانید از همین وب سایت اینترنتی ما اقدام کنید.

انواع ساندویچ پانل دیواری کدامند؟

آیا شما هم به دنبال راهنمای آشنایی با بهترین و پرفروش ترین انواع ساندویچ پانل تهران هستید؟ می دانید که هر یک از انواع ساندویچ پانل دیواری از چه ویژگی هایی برخوردار می باشد؟ از شما دعوت می کنیم که مطالب موجود در این وب سایت را همراهی کرده و جالب ترین اطلاعات را در زمینه اجرای ساندویچ پانل به دست آورید.
ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی از پرکاربردترین و بی نظیرترین سازه های مورد استفاده در بسیاری از ساخت و سازها می باشد و شما می توانید امروزه متنوع ترین انواع ساندویچ های پانلی دیواری و ساندویچ پانل سقفی را در بازار مورد مشاهده قرار دهید که هر یک از آنها ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی را دارند و خریداران می توانند با توجه به نیاز خود، یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین انواع ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی را تهیه و خریداری کنند. از مهمترین و محبوب ترین انواع ساندویچ پانل دیواری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساندویچ پانل دیواری و سقفی طرح دار
  • ساندویچ پانل دیواری و سقفی ساده
  • ساندویچ پانل دیواری و سقفی فایبرگلاس
  • ساندویچ پانل سقفی و دیواری یک رو ورق

ساندویچ پانل دیواری و سقفی یکی از بهترین پوشش های عایقی مورد استفاده در ساخت و سازها می باشد و شما می توانید با اجرای بهترین ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی در ساختمان خود، صرفه جویی بالایی را در مصرف انرژی برای خود به ارمغان آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هر یک از انواع این سازه ها، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

نواع ساندویچ پانل دیواری 1
ساندویچ پانل دیواری و سقفی طرح دار از انواع ساندویچ پانل دیواری

از بی نظیرترین انواع ساندویچ پانل دیواری می توان به ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی طرح دار اشاره کرد که این مدل از سازه ها از مشخصات و ویژگی های بسیار برخوردار است که از مهمترین این مشخصات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی طرح دار از ورق های آلوزینک و آهن گالوانیزه شده تهیه و طراحی می شود.
  • استانداردهای بین المللی در ساخت این سازه ها مورد توجه قرار می گیرد.
  • رنگ بندی مربوط به این سازه ها واقعا بی نظیر می باشد.
  • پایداری و مقاومت ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی طرح دار بسیار بالا است.

ساندویچ پانل دیواری و سقفی ساده

ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی ساده از دیگر انواع ساندویچ پانل دیواری می باشند که هیچ گونه طرحی را بر روی این سازه ها نمی توان مشاهده کرد و یکی از پرفروش ترین انواع ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی به شمار می آیند که شما می توانید با قیمت بسیار مناسبی، بهترین این محصولات را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین مقاومت ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی ساده در برابر آتش سوزی و رطوبت بسیار بالا می باشد و همین امر از اصلی ترین ویژگی های مربوط به این سازه ها می باشد.

نواع ساندویچ پانل دیواری 2

ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی فایبرگلاس

ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی فایبرگلاس از دیگر بهترین انواع ساندویچ پانل دیواری می باشد که از ویژگی های بسیار بی نظیری برخوردار است. از مهمترین مشخصات مربوط به ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی فایبرگلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاوم در برابر شرایط محیطی مختلف
  • تهیه شده از الیاف های تقویت شده
  • استفاده از اپوکسی در طراحی این سازه ها
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ خوردگی
  • طراحی بسیار مدرن و به روز
  • قیمت بسیار مناسب
  • نصب و اجرای بسیار راحت

نواع ساندویچ پانل دیواری 3
ساندویچ پانل دیواری و سقفی یک رو ورق

از دیگر بهترین و مناسب ترین انواع ساندویچ پانل دیواری می توان به ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی یک رو ورق اشاره کرد که این مدل از سازه ها از قبل تهیه و طراحی می شوند و به عنوان ساندویچ پانل های از پیش ساخته شده مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید با توجه به نیاز خود و قیمت مربوط به ساندویچ های پانلی دیواری و سقفی یک رو ورق، بهترین این محصولات را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و همچنین کسب اطلاعات درباره اجرای ساندویچ پانل می‌توانید با کارشناسان ما  از طریق شماره 72454-021 در ارتباط باشید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *