ساندویچ پانل ویلایی کارن پانل

ساندویچ پانل ویلایی

یکی از راحت ترین و بروزترین امکاناتی که امروزه در دسترس انسان‌ها قرار گرفته سازه های ساندویچ پانلی می‌باشد. که با سرعت و خیلی راحت در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.
و باعث می‌شود از حمل مصالح ساختمانی ، سروصداهای ناشی از ساخت و ساز، آلودگی‌های بوجود آمده از گچ و خاک و سیمان در امان بمانیم همچنین قیمت ساندویچ پانل مناسب و مقرون به صرفه است ما در این مقاله می خواهیم شما را تا  حدودی با این سازه ها آشنا کنیم.

مزایای ساندویچ پانل ویلایی

  • اولین قابلیت این سازه ها قابل حمل و جابجا بودن آنهاست.
  • جلوگیری از اتلاف انرژی در برابر سرما و گرما است.
  • عامل استاندارد نگه داشتن دمادر شرایط اقلیمی متفاوت است.
  • استفاده از مصالح فوم پلی پورتان می باشد که بسیار بدنه مقاومی دارد.
  • ساخت سازه ها در هر ابعاد و مساحتی که بخواهیم ساخته می شود.
  • سرعت اجرای سازه که در بازه زمانی بسیار کوتاه به مصرف کننده می رسد.
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • ضدزلزله بودن
  • عایق در برابر صدا
  • قابلیت حمل آسان

ساندویچ پانل ویلایی

امکانات ویلای ساندویچ پانلی

این خانه پیش ساخته با ساندویچ پانل دارای امکاناتی از قبیل کابینت، سرویس بهداشتی، پنجره، کلید، پریز، لوله کشی، شیرآلات، سینک و کفپوش پارکت دارند که در عین زیبایی و ظرافت بکار رفته در آنها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند. اگر شخصی بخواهد از کف سرامیک استفاده کند پس از استقرار در محل سرامیک کف برای این سازه ها انجام می‌شود.

آشنایی با ساندویچ پانل و کاربرد آن‌ها

در ساخت ویلا با ساندویچ پانل از فوم پلی پورتان که مواد تشکیل دهنده ی آن پلی یول و ایزوسیانات می‌باشد استفاده می‌شود که بطور مستقیم به سطوح بیرونی و درونی می‌چسبد. و از ترکیب سفت و سختی در بین دو ورق آلومینیومی آن استفاده شده که موجب می‌شود از زنگ زدگی و رطوبت و ورود گرما و سرما به لایه ها جلوگیری کند.
از جمله مزیت‌های مهم این ورق ها ضد حریق بودن آن است که این فوم ها بسیار دیر می‌سوزند. این ورق ها در دونوع خام و رنگی در بازار وجود دارند که ابعاد ساندویچ پانل متغییر است و از 5 لایه در ضخامت بین 4 تا 25 سانتی متر و به ابعاد سفارشی تولید می‌شود که بر حسب سفارش سازه ها را تولید می‌کنند که باعث جلوگیری از دور ریز قطعات می‌شود.

ساخت ویلا با ساندویچ پانل چگونه است

یکی از روش‌ها این است که بصورت کامل در کارخانه ساخته می‌شود و سپس در محل مورد نظر قرار داده می‌شود. روش دیگر ساخت بصورت قطعه‌ای است که در محل مورد نظر قطعات نصب می‌شوند و اجرای سازه های پیش ساخته آسان و سریع است.

اجرا و نصب ساندویچ پانل ویلایی

برای تهیه و اجرای ساندویچ پانل سردخانه یا انواع مختلف و دیگر آن بهتر است با کارشناسان و مشاوران ساندویچ پانل تهران مشاوره کنیم و بسته به نوع نیازی که داریم کاربردی ترین آن‌ها را انتخاب کنیم. و در نصب و اجرای آن‌ها به نکات ذیل توجه کنیم.

  1. بستر مناسب جهت استقرار، که محل مورد نظر سطحی صاف و تمیز باشد.
  2. در هر متر مربع استفاده از 4 پیچ مجاز است.
  3. تمیز کاری و زیبا سازی سطوح ساندویچ پانل
  4. استفاده از رنگها و طرح های دلخواه
  5. نصاب سازه ها را با جوشکاری به یکدیگر وصل میکند.
  6. اگر سازه قرار است به راه دور ارسال شود میتوان از حمل ریلی استفاده کرد. در غیر اینصورت می توان از حمل جاده ای استفاده کرد.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی در ساخت ویلا

این نوع پنل به جهت مسقف کردن بناها استفاده می شود. و بیشترین کاربرد آن برای سطوح شیب دار می‌باشد. در نصب این ها از واشر استفاده می‌شود که راه نفوذ آب را به داخل مکان بگیرد.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری در ساخت ویلا

این نوع پنل به جهت پوشش دیوارها استفاده می شود که دارای چند مدل مختلف پشم شیشه، فوم پلی استایرن، پشم سنگ می‌باشد که بسته به نوع نیاز می توان از آن‌ها استفاده کرد.

قیمت ساخت خانه با ساندویچ پانل

دنیای مدرن، نیازمند راه‌حل‌های مدرن است. در عصر سرعت و پویایی، ساخت و ساز سنتی با چالش‌های متعددی روبرو شده است. هزینه‌های بالا، زمان طولانی ساخت و عدم انعطاف‌پذیری، از جمله این چالش‌ها هستند.
ساندویچ پانل، به عنوان نسل جدید مصالح ساختمانی، راه حلی نوین برای ساخت خانه‌های مدرن ارائه می‌دهد. این پانل‌ها که از دو ورق فلزی با عایق فوم در میان آن‌ها تشکیل شده‌اند،
خانه‌ای با ساندویچ پانل، نه تنها مدرن، سریع و مقرون به صرفه است، بلکه مقاوم، زیبا و نیز خواهد بود.
همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره‌مند شوید.
02172454
ما به شما در ساخت خانه‌ای رویایی با ساندویچ پانل کمک می‌کنیم.

ساندویچ پانل ویلایی کارن پانل

کلام آخر و نتیجه گیری

در سال‌های اخیر با توسعه علم و پیشرفت تکنولوژی مردم به محصولاتی روی می آورند که راحت و آسان در دسترس قرار بگیرند و از اتلاف وقت جلوگیری بعمل آید. علاوه بر آن مقرون به صرفه باشد.
ساندویچ پانل بسیاری از مشکلات امروز را حل کرده است و کمک شایانی به اماکن دولتی ،شخصی و تجاری کرده است. استفاده از این سازه ها در اکثر ویلاهای شخصی، درمانگاه‌های صحرایی، پست های نگهبانی، واحدهای اورژانس 115 جاده ای و بیمارستان‌ها رایج شده است.
همچنین از دیوارها و سقف‌های آن‌ها نیز در منازل و اماکن دیگر  مورد استفاده می‌شود که از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. شرکت کارن پانل آماده ارائه بهترین خدمات و ارائه مشاوره و خدمات به همه ی مشتریان عزیز می باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *