کانکس اداری با ساندویچ پانل

کانکس اداری پیش ساخته سازه های هستند که برای اسکان موقت مورد استفاده قرار می گیرند. البته این سازه ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها شرایط خاص خود را دارند.
کانکس اداری یکی از این موارد است که معمولا از ساندویچ پانل برای ساخت آن استفاده می شود. با توجه به کاربردهای ویژه ای که در کانکس اداری وجود دارد، میزان تولید و عرضه آن هر روزه در حال افزایش است. در این مقاله سعی می کنیم تا شما را با این نوع از کانکس ها آشنا کنیم.

مشخصات انواع کانکس اداری

کانکس اداری از لحاظ ساختاری با کانکس نگهبانی و کانکس ویلایی متفاوت است و طراحی داخل آن برای انجام کارهای اداری بهینه شده است. در بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها، برای ایجاد یک فضای اداری مناسب از این کانکس ها استفاده می‌شود.
در داخل کانکس اداری پارتیشن بندی ها به کمک ساندویچ پانل سقفی و دیواری انجام شده است. این سازه از لحاظ امکانات مانند سازه های سنتی است و همان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه خواهد داد. امکانات مختلفی در این نوع از کانکس وجود دارد زیرا افراد ساعت های زیادی را در آن مشغول به کار هستند.

انواع امکانات کانکس های اداری و مدیریتی

مواردی همچون سرویس بهداشتی، آبدار خانه و سیستم تهویه هوا در این کانکس تعبیه می‌شود تا افراد در داخل آن بتوانند از شرایط مناسبی استفاده کنند. همچنین سیستم های گرمایشی و سرمایشی نیز در این کانکس در نظر گرفته شده است که در فصول سرد و گرم سال می‌توان از آن ها بهره برد.

معمولا در این نوع از کانکس ها سیستم روشنایی مجهزی نیز قرار داده خواهد شد تا افراد بتوانند در آن به راحتی به انجام کارهای مربوط به خود بپردازند. معمولا در هر کانکس نیز دو پنجره یا بیشتر قرار داده می شود که معمولا این پنچره ها نیز از نوع دو جداره هستند. وجود پنجره ها باعث می‌شود تا نورگیر کانکس بهتر شود و تهویه هوای داخل کانکس نیز بهتر انجام گیرد.
معمولا درب اصلی در این نوع از کانکس ها بزرگ ساخته می شود. علت این موضوع رفت و آمد زیاد کارکنان به داخل کانکس است که با وجود در بزرگ این مورد هم تسهیل خواهد شد. معمولا در این کانکس ها بخشی به عنوان فضای انتظار هم قرار داده می شود تا افراد بتوانند به صورت موقت در آن منتظر باقی بمانند.

ساخت کانکس لوکس

مزایای استفاده از کانکس اداری چیست

برای داشتن یک کانکس اداری باکیفیت باید حتما اجرای ساندویچ پانل با بالاترین دقت ممکن انجام شود. از همین رو به شما توصیه می کنیم که از بهتری کانکس های ساخته شده استفاده کنید. این کانکس ها دارای مزیت های خاصی هستند که آن ها را از سایر موارد مجزا خواهد کرد.
سرعت ساخت این سازه بسیار زیاد است و شما بعد اینکه سفارش خود را ثبت کردید، به سرعت کانکس اداری را بعد از چند روز دریافت خواهید کرد. این در حالی است که برای ایجاد یک سازه سنتی باید هزینه و زمان بسیار زیادی را صرف کنید. به غیر از این مورد باید به مزیت ویژه قابلیت جابجایی کانکس هم دقت کنید. شما با استفاده از این کانکس می توانید آن را به راحتی جابجا کنید و در محل های جدید از آن بهره ببرید.

شما برای ایجاد یک سازه سنتی و ساختمان معمولی نیاز به دریافت مجوز ساخت خواهید داشت که کارهای اداری زیادی دارد. این در حالی است که احداث کانکس نیازمند مجوز خاصی نیست و می توانید در سریع ترین زمان ممکن این کار را به انجام برسانید. شما با به کارگیری کانکس اداری دیگر نیازی به صرف هزینه برای کندن پی و زیرسازی نخواهید داشت و از این نظر صرفه جویی زیادی خواهید کرد.
با توجه به مزایای فراوانی که برای کانکس اداری بیان شد، شما هم می توانید در اولین فرصت ممکن برای خرید ساندویچ پانل و سفارش این کانکس اقدامات لازم را انجام دهید و آن را سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

نتیجه گیری

برای ساخت درست و اصولی کانکس ویلایی یا اداری از بهترین ساندویچ پانل ها استفاده می شود. برای اجرای ساندویچ پانل باید حتما این کار را به یک تیم حرفه ای و کاربلد سپرد تا ساخت کانکس را در بالاترین کیفیت انجام دهند.
در حال حاضر قیمت این عایق در تهران نیز بسیار مناسب است که این مورد سبب شده تا قیمت تمام شده کانکس اداری نیز مناسب باشد. مجموعه کارن پانل با در اختیار داشتن بهترین نیروها، اجرا و ساخت کانکس اداری را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. شما می توانید با کارشناسان کارن پانل تماس بگیرید و سفارشات خود در این زمینه را به صورت دقیق ثبت کنید.