تولید کننده ساندویچ پانل

خدمات قابل ارائه توسط تولید کننده ساندویچ پانل

تولید کننده ساندویچ پانل

ساخت سازه های سنتی با هزینه های گزاف در مدت زمان طولانی، بسیاری از تولید کنندگان محصولات پیش ساخته را بر آن داشت تا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته محصولات متنوع با ویژگی های منحصر به فرد را تولید نمایند تا با استفاده از آن سازه ها سبک تر، سریعتر و کم هزینه تر ساخته شوند. این محصولات که به ساندویچ پانل شهرت یافتند امروزه بهترین نوع متریال در ساخت سازه های گوناگون هستند. تولید کننده ساندویچ پانل از تنوع متریال در بدنه، سقف و فوم میانی برای ایجاد طرح های جدید و تنوع در محصولات استفاده نموده است که در دو نوع کلی ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری به مشتریان گرامی عرضه می شود.

انواع ساندویچ پانل های تولید شده در بازار

یکی از مهمترین محصولاتی که توسط تولید کننده ساندویچ پانل تولید و به بازار مصرف عرضه می شود ساندویچ پانل دیواری است. ساندویچ پانل دیواری از ورق هایی با متریال مختلف در لایه های بیرونی و داخلی خود بهره برده است. این ورق ها از متریال آلوزینک، آلومینیوم، و گالوانیزه بوده و فوم میانی در این پانل های در سه نوع پلی استایرن، پلی یورتان و ترکیبی که از فوم پلی استایرن و پشم سنگ تهیه شده است. یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل ها را می توان در مدل ساندویچ پانل سقفی نام برد که همانطور که از نام آن مشخص است، در سقف سازه و ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد..
بسته به نوع محل نصب سازه تولید کنندگان ساندویچ پانل از فوم با ضخامت مختلف جهت عایق بندی این پانل ها استفاده می نماید. در سردخانه ها از پانل های مخصوص این مکان ها استفاده می شود. ضخامت بیشتر ورق ها و فوم مصرفی باعث عایق کاری بهتر این سازه ها می شود. در تولید ساندویچ پانل سقفی نیز این محصول را به بهترین کیفیت و بهترین متریال به گونه ای طراحی و تولید می نماید که هیچ گونه درزی در بین پانل ها وجود نداشته باشد و آلودگی و رطوبت این قسمت وارد سازه نشود. استفاده از فوم پلی یورتان در این پانل ها به آن ویژگی ضد حریق داده است.

اجرای ساندویچ پانل ها

یکی از مهمترین اموری که توسط تولید کننده ساندویچ پانل به مشتریان عرضه می شود نصب و اجرای ساندویچ پانل است. به علت تخصصی بودن این کار نصب و اجرای پانل ها باید حتما توسط افراد متخصص انجام شود. در صورت اجرای این کار توسط افراد غیر حرفه ای امکان شکستگی در ورق ها و پانل ها وجود داشته و سازه از همان قسمت دچار آسیب خواهد شد. به همین دلیل تولید کننده ساندویچ پانل با استفاده از گروه های کاری متخصص خود علاوه بر تولید این محصولات در زمینه نصب و راه اندازی این سازه ها نیز به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.

همچنین بخوانید: خرید اینترنتی ساندویچ پانل

خدمات قابل ارائه توسط تولید کننده ساندویچ پانل

مزایای استفاده از ساندویچ پانل

استفاده از این محصولات در ساخت سازه ها علاوه بر کم هزینه بودن و سرعت بالای ساخت مزایایی دیگری را نیز برای مصرف کننده به همراه دارد.

  • طول عمر بالای سازه
  • عایق بودن سازه در برابر رطوبت، آلودگی و ورود حشرات
  • مقاومت بالای سازه در برابر عوامل محیطی و طبیعی
  • ممانعت از هدر رفت انرژی
  • وزن بسیار پایین پانل ها باعث کاهش وزن سازه می شود
  • استحکام در برابر زلزله
  • تنوع در رنگ، طرح و ابعاد با نظر مشتری

خرید پانل از تولید کننده ساندویچ پانل

همیشه خرید محصولات از تولید کننده برای مصرف کننده با سود بیشتری همراه است. تولید کننده ساندویچ پانل با تولید این محصول با کیفیت بالا و عرضه آن با مناسب ترین قیمت و همچنین ارائه خدمات پس از فروش باعث جلب رضایت مشتری می شود. از دیگر عواملی که خرید از تولید کننده ساندویچ پانل را به صرفه می نماید تولید این پانل ها به دلخواه مصرف کننده با رنگ، طرح و ابعاد ویژه است.
ساندویچ پانل کارن پنل از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول در کشور است که با سال ها تجربه در این زمینه به مشتریان خدمات ارائه می نماید. تولید ساندویچ پانل تهران و شهرستان با دستگاه های فوق پیشرفته و مدرن با استانداردهای روز دنیا توسط متخصصین این شرکت باعث شده است تا محصولات این شرکت در میان مصرف کنندگان دارای محبوبیت بیشتری باشد.
همچنین عرضه محصولات کارن پنل با قیمت بسیار مناسب از دیگر دلایل رضایت مصرف کنندگان از این محصولات است. برای خرید و یا سفارش انواع ساندویچ پانل و اطلاع از به روزترین قیمت ساندویچ پانل با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: فروش ساندویچ پانل تهران

خدمات قابل ارائه توسط تولید کننده ساندویچ پانل

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *