ساندویچ پانل مرغداری

در چند سال اخیر استفاده از ساندویچ پانل به یکی از اصول هر ساختمانی تبدیل شده است و عموماً زمانی که افراد، مهندسین و مشتریان به فکر ساخت سازه‌هایی هستند، از عایق های مختلفی استفاده می‌کنند تا بتوانند از استحکام و سلامت سازه‌ی خود اطمینان حاصل کنند.
حال شاهد این هستیم که ساندویچ‌های پانلی مخصوص برای مرغداری بوجود آمده است تا افراد فعال در این زمینه نیز بتوانند با استفاده از این سازه‌ی پیش ساخته به ساخت و راه‌اندازی سوله‌ها و مرغداری‌های خود بپردازند تا در محیطی مستحکم و با ایمنی بیشتر پرورش دام و طیور مورد نظر خود را انجام دهند.
البته قابل توجه است که سازه‌های مذکور تنها برای مرغداری‌ها طراحی نشده‌اند و می‌توان از آن‌ها در شرایط و موارد مختلفی استفاده به عمل آورد، دلیل اصلی استنفاده از این مورد را می‌توان محبوبیت و مشهور شدن آن میان مرغداری‌ها به علت کاربرد و ویژگی‌های جذاب دانست.

ساندویچ پانل مرغداری

اطلاعات بیشتر:قیمت ساندویچ پانل

حال اگر که به فکر خرید ساندویچ پانل مرغداری هستید بهتر است بدانید که این سازه چیست؟ تفاوت آن با سازه‌های معمولی در چه مواردی است؟ آیا اجرای ساندویچ پانل در این سازه متفاوت است؟ قیمت آن چگونه محاسبه می‌شود در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با این سازه بپردازیم.

دلیل ساخت سقف مرغداری ساندویچ پانل چیست؟

زمانی که شما برای ساخت مرغداری اقدام می‌کنید، باید اصول و موارد مشخصی را سر لوحه‌ی کار خود قرار دهید تا از نظر قوانین و موارد اصلی، مورد تأیید وزارت بهداشت قرار گیرید، همچنین با رعایت این موارد می‌توانید در هزینه‌های خود نیز تا حدودی صرفه‌جویی کنید.
علت اصلی استفاده از ساندویچ پانل سقفی و دیواری برای مرغداری را می‌توان همین مورد دانست، همچنین برای اطلاع از قیمت آن می‌توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید یا به بخش فروشگاه وبسایت ما مراجعه کنید، جایی که با بررسی محصولات مختلف می‌توانید به خرید بپردازید.

با پیشرفت روز به روز علم و تکنولوژی کارفرما ها قدرت تصمیم‌گیری بیشتری نسبت به انتخاب انواع و اقسام مصالح در ساخت و ساز را دارند، به دلایلی مختلفی ممکن است این انتخاب با یکدیگر متفاوت شود برخی از این دلایل عبارت‌اند از:

  1. مقاومت
  2. عایق رطوب
  3. عایق دما
  4. شستشو پذیری
  5. ایجاد محیط صنعتی و بهداشتی
  6. هزینه و قیمت مصالح

قیمت ساندویچ پانل مرغداری

یکی از معیار‌های اصلی هر فرد یا کسب و کار برای خرید محصولات را می‌توان قیمت آن دانست، پس به طبع زمانی که شما نیز به دنبال بررسی مشخصات یک سازه مانند ساندویچ پانل هستید؛ در رابطه با قیمت آن نیز تحقیقاتی به عمل می‌آورید.
همانطور که می‌دانید ساندویچ پانل سازه‌ای پیش ساخته می‌باشد که بر اساس اندازه‌ی مکان مورد نظر شما ساخته می‌شود و البته با توجه به نیاز شما متریال ساخت متفاوتی نیز خواهد داشت.
پس همانطور که متوجه شدید قیمت مشخصی برای این مورد وجود ندارد و موارد مختلفی بر روی قیمت نهایی تأثیر گذار هستند، در بخش زیر ما به ذکر بعضی دیگر از مواردی پرداخته‌ایم که تأثیر بسزایی بر روی قیمت ساندویچ پانل دارند.

  • هزینه‌های اتصالات و چهارچوب سازه
  • هزینه حمل و نقل ساندویچ
  • هزینه پرداختی برای کارگر و نصاب

ساندویچ پانل مرغداری

مراحل ساخت ساندویچ پانل مرغداری

یکی دیگر از مواردی که بهتر است از آن به صورت مختصر اطلاع داشته باشید، مراحل ساخت ساندویچ پانل مرغداری می‌باشد، در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر این مورد را شرح دهیم.

در مرحله‌ی اول ساخت عایق سازه متریال آن را انتخاب می‌کنند که می‌توان از فوم عایق ساندویچ پانل پشم سنگ، پلی یورتان و پلی استایرن برای این مورد استفاده کرد، سپس به مانند دیگر ساندویچ‌های پانل لایه‌ی درونی را آمده می‌کنند و با استفاده از متریال‌های خارجی، بخش بیرونی آماده‌سازی می‌شود.
یکی دیگر از مواردی که برای مرغداری‌ها استفاده می‌شود را می‌توان ساندویچ پانل آلوزینک دانست که برای دیوارهای مرغداری استفاده می‌شود، این سازه عایق مناسب حرارت وبرودت می‌باشد و همچنین سبک و کم وزن است.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با ساندویچ پانل مرغداری و قیمت آن بدست بیاورید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در این رابطه بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات حداقل در این مورد کسب کنید.