انواع طرح های محبوب ساندویچ پانل

ساندویچ پانل را می‌توان از دسته مصالحی دانست که توانسته در کوتاه مدت به علت کاربرد فراوان و ویژگی‌های جذاب، به یکی از اصلی‌ترین مصالح ساختمانی تبدیل شود، تا جایی که امروزه شاهد استفاده از آن در کم و بیش هر خانه‌ای هستیم و به همین علت این دست از مصالح توانسته‌اند، تقاضا و محبوبیت فراوانی داشته باشد، به عنوان مثال استفاده از ساندویچ پانل مرغداری امروزه خیلی زیاد شده است.
حال ممکن است برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که کدام یکی از انواع ساندویچ پانل بیشترین محبوبیت را بین مردم دارند و عموم بیشتر علاقه به تهیه‌‌ی چه نوع جنس و چه طرحی از ساندویچ پانل هستند، در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با این عایق پر طرفدار و انواع طرح‌های محبوب آن بپردازیم.

انواع طرح های محبوب ساندویچ پانل

بهترین طرح های ساندویچ پانل

همانطور که اشاره کردیم این عایق در طرح‌های متفاوت و جذابی تولید و توزیع می‌شود، همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد ساندویچ پانل و اطلاع از قیمت آن می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت سر بزنید، در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی و توضیح محبوب‌ترین طرح‌هایی بپردازیم که عموم مردم بیشتر علاقه به استفاده از آن‌ها دارند، این مدل ها عبارت‌اند از:

  1. طرح سنگ ساندویچ پانل:
    اولین طرح از این گروه که توانسته به محبوبیت بسزایی میان عموم مردم و فعالان این زمین دست پیدا کند را می‌توان ساندویچ پانل طرح سنگ دانست، این نوع از سازه‌ی پانل از نظر شکل ظاهری شباهت بسیاری به سنگ دارد، شاید بتوان علت نامگذاری آن را نیز همین شباهت زیاد آن دانست.
    همچنین به علت ظاهر آن شاهد استفاده‌ی از آن در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان به عنوان دیوار جدا کننده و باربر هستیم، این طرح با استفاده از ورق‌های فلزی ساخته شده است و همچنین در ساختار آن از عایق نرم و انعطاف‌پذیری استفاده شده که جنس اصلی آن پلیمر می‌باشد.
    به علت پوشش خاص و جذاب شاهد این مورد هستیم که فواید و مزایای زیادی دارد، از عمده‌ترین مواردی که ساندویچ پانل طرح سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌توان به علت کیفیت و قیمت مناسب، داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر آتش، چگالی بالا و همچنین این مورد دانست که جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی می‌باشد، شما با استفاده از آن می‌توانید به صرفه جویی در وقت خود بپردازید.
  2. طرح گچ برگ ساندویچ پانل:
    نوع دیگر ساندویچ پانل که توانسته به محبوبیت بالایی نیز دست پیدا کند طرح گچ برگ می‌باشد، از این نوع طرح در اغلب موارد برای نما و دکوراسیون داخلی ساختمان به عنوان جایگزینی برای گچ استفاده به عمل می‌آید، در رابطه با جنس پانل مذکور قابل توجه است که همگی از پلی یورتان، ورق‌های فلزی یا فایبر گلاس با کیفیت استفاده می‌کنند که باعث می‌شود سازه بسیار مستحکم و البته عایق باشد.
    از مزایای اصلی این سازه با طرح مذکور می‌توان به داشتن قابلیت رنگ‌پذیری، نصب سریع و آسان، زیبایی بالا، قیمت مناسب و از همه مهمتر مقاومت بالا بدون نیاز به زیر سازی اشاره کرد، همچنین از دیگر جذابیت‌های آن را می‌توان امکان استفاده از آن‌ها به عنوان کاغذ دیواری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: کانتینیوس چیست؟

انواع طرح های محبوب ساندویچ پانل

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و اطلاعات مفید کسب کنید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با ساندویچ پانل و طرح‌های محبوبی آن بپردازیم تا شما به صورت کامل‌تری با مواردی آشنا شوید که اغلب مردم و عموم افراد فعال در این حوزه از آن‌ها استفاده می‌کنند.
این مورد اهمیت بسیاری دارد چرا که شما می‌توانید بر اساس چنین اطلاعاتی به مخاطب شناسی خود بپردازید و سپس زمانی که به فکر فروش یا تولید ساندویچ پانل بودید، از اطلاعات به دست آمده‌ی خود نهایت استفاده را ببرید، ما نیز سعی داریم تا با ارائه‌ی خدمات با کیفیت و محصولاتی متنوع در قالبی مدرن همراه با قیمتی منصفانه، به جلب رضایت مشتری بپردازیم.
شما نیز می‌توانید برای خرید انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری و همچنین اطلاع از قیمت آن به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید و پس از انتخاب موارد مورد نظر خود به خرید بپردازید. همچنین پس از خرید ما با ارائه‌ی پشتیبانی قوی در خدمت شما هستیم تا مواردی مانند اجرا، حمل و نصب آن را به دست متخصصین ما بسپارید.