ضخامت انواع ساندویچ پانل

یکی از پرکاربردترین متریال شناخته شده و با درجه کیفی بسیار بالا در دنیای صنعتی امروز ساندویچ پانل می باشد‌. این محصول در واقع به سبب محبوبیت جهانی و کیفیت فوق العاده بیشترین میزان از فروش را در مقایسه با سایر نمونه های مشابه به خود اختصاص داده است. ساندویچ پانل از نظر کارایی و قیمت به انواع مختلفی تقسیم می شود. تنها وجه افتراق در بین انواع ساندویچ پانل میزان ضخامت آن ها می باشد. این محصول کاربردی و صنعتی از بهترین متریال موجود در بازار با بالاترین میزان از کیفیت طراحی و تولید شده است. ویژگی های مثبت ساندویچ پانل در کنار قیمت مناسب و استحکام بسیار بالا عامل محبوبیت این محصول می باشد. ساندویچ پانل های جدید و مدرن به راحتی در هر مکانی قابلیت نصب دارند. این محصول از تمامی ابعاد مورد تایید جامعه مهندسی امروزی می باشد.

ضخامت انواع ورق های ساندویچ پانل

این محصول به سبب کاربرد گسترده ای که در دنیای صنعتی امروز دارد؛ در ضخامت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. در واقع ضخامت ساندویچ پانل بر اساس کارایی محصول متفاوت است. همچنین ضخامت تمامی نمونه های مختلف بر اساس پیروی از استانداردهای جهانی است. هیچ یک از نمونه های تولید شده از نظر کیفیت و کارایی در فعالیت های مختلف ساختمانی و صنعتی تفاوتی با یکدیگر ندارند. ساندویچ پانل های امروزی در واقع در اثر نصب دو لایه با جنس متفاوت تشکیل شده اند.

  • ساندویچ پانل با ضخامت ۳ سانتی متر
    این محصول در واقع دو رو و از ورق های گالوانیزه تولید شده است. همچنین این ساندویچ پانل از نظر قیمت تفاوت فاحشی با سایر نمونه های دیگر ندارد.
  • ساندویچ پانل با ضخامت ۴ سانتی متر
    این ساندویچ پانل همانند نمونه های قبلی دورو بوده و از جان آلوزینک تولید شده است.  ساندویچ پانل با ضخامت ۵ سانتی متر: این محصول به سبب ضخامت استاندارد جهت استفاده در فعالیت های مختلف مناسب است.
  • ساندویچ پانل با ضخامت ۵ سانتی متر
    این محصول نیز در دو نوع گالوانیزه و آلوزینک طراحی و تولید و به بازار فروش عرضه می شود.
  • ساندویچ پانل با ضخامت ۶ سانتی متر
    این محصول در سایه ضخامت بسیار بالا از میزان استحکام قابل توجهی نیز برخوردار است.  ساندویچ پانل با ضخامت ۷ سانتی متر: این ساندویچ پانل از بهترین متریال موجود در بازار به شیوه ای نوین طراحی و تولید شده است.
  • ساندویچ پانل با ضخامت ۸ سانتی متر
    این محصول از بهترین ورق های دو رویه با ضخامت بسیار بالا ساخته شده است.
  • ساندویچ پانل با ضخامت ۹ سانتی متر
    این ساندویچ پانل در رده نمونه های مقاوم در برابر ضربه شناخته می شود و در برابر عوامل مختلف مخرب محیطی اوج استحکام را از خود نشان می دهد.
  • ساندویچ پانل با ضخامت ۱۰ سانتی متر
    این پانل پیش ساخته دارای ظاهری متفاوت و خاص می باشد. همچنین جهت استفاده در قسمت پوششی سقف در قسمت های مختلف بهترین گزینه شناخته می شود.

ضخامت ساندویچ پانل سقفی

ضخامت ساندویچ پانل سقفی

یکی از کاربردهای اساسی و ویژه این محصول در قسمت سقف می باشد. در واقع در قسمت سقف سازه های مختلف به کمک چند مرحله ساده با کمترین هزینه به کمک این محصول می توانید ساندویچ پانل را نصب کنید. ضخامت ساندویچ پانل سقفی بر اساس نیاز کاربر و همچنین متراژ سازه متفاوت می باشد. اما به طور کلی جهت تامین میزان استحکام بیشتر و همچنین توزین وزن در جهات مختلف استفاده از ساندویچ پانل های درجه یک و باکیفیت در ضخامت متفاوت بین ۴ الی ۷ سانتی متری بیشتر توصیه می شود. همچنین با استفاده و نصب ساندویچ پانل های با ضخامت بیشتر می توانید سازه خود را در برابر زلزله مقاوم کنید.

ضخامت ساندویچ پانل دیواری

از دیگر کاربردهای ساندویچ پانل در زندگی امروزی جهت نصب در قسمت دیوارهای سازه های مختلف می باشد. در واقع در سایه ساندویچ پانل شما می توانید پوشش یکپارچه و ضد آب و ضد حرارتی را در قسمت دیوار ایجاد کنید. نوع سازه و متراژ آن در استفاده از ساندویچ پانل دیواری محدودیتی ایجاد نمی کند. همچنین شما با بهره گیری از نمونه هایی با ضخامت کمتر می توانید اوج ظرافت و زیبایی را در مکان مد نظر ایجاد کنید. ضخامت استاندارد برای استفاده از انواع ساندویچ پانل دیواری با توجه به شرایط محیطی و شرایط سازه معمولا بر اساس دیدگاه مهندسی و معماری بین ۳ الی ۶ سانتی متر می باشد.

البته کاربر بر اساس اهداف و خواسته خود در صورت نیاز می تواند ضخامت ساندویچ پانل دیواری خود را کاهش یا افزایش دهد‌. نصب آسان در کوتاه ترین زمان ممکن، قیمت ایده آل و همچنین ضخامت مناسب باعث محبوبیت این پوشش پیش ساخته جهت استفاده در دیوارهای مختلف شده است. همچنین ساندویچ پانل های دیواری در ضخامت گوناگون در رنگ و طرح های مختلف قابل خریداری هستند.

ضخامت ساندویچ پانل دیواری

اهمیت ضخامت ساندویچ پانل و انتخاب درست آن بر اساس نیاز

یکی از معیارها و یا فاکتورهای مهمی که خریدار هنگام خرید ساندویچ پانل با آن رو به رو می باشد؛ ضخامت متفاوت ساندویچ پانل های گوناگون است. در واقع شما با انتخاب درست ساندویچ پانل با ضخامت مناسب بر اساس نیاز خود می توانید با کمترین قیمت صاحب یک محصول مرغوب شوید. همچنین رابطه کاملا مستقیم و تنگاتنگی بین ضخامت محصول و نحوه کارایی آن وجود دارد. پیش از خرید شما باید حتما به این نکته مهم باید توجه کافی داشته باشید. چون محصول بر اساس کارایی خاص و متفاوت در ضخامت های متفاوت ۳ سانتی متری تا ۱۰ سانتی متری قابل سفارش می باشد. اگر در انتخاب ساندویچ پانل با ضخامت مناسب بر اساس نیاز خود دچار سردرگمی شده اید؛ حتما قبل از خرید از مجموعه های فروش معتبر و رسمی مشاوره رایگان دریافت کنید.

یکی از بهترین مراکز فروش انواع ساندویچ پانل باکیفیت و درجه یک تیم تخصصی و حرفه ای کارن پنل می باشد. شما از طریق راه های ارتباطی پیش از خرید محصول می توانید با واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرید و در نهایت نمونه مناسب را جهت خرید و ثبت سفارش انتخاب کنید. این مرکز فروش حرفه ای معتبر با تکیه بر تجربه چندین ساله خود بهترین محصول را همیشه کمترین قیمت جهت افزایش میزان رضایت مشتریان خود به فروش می رساند.