ساندویچ پانل برای اتاق حمل بار

از ساندویچ پانل ها برای ساخت مکان های مختلف با کارایی های متفاوت استفاده می کنند. از موارد استفاده می توان به ساندویچ پانل برای اتاق حمل بار اشاره کرد. این اتاق در پشت و قسمت حمل بار ماشین های سبک و سنگین نصب می شود و مقاوم بودن و در عین حال سبکی آن باعث شده که در این کار از آنها استفاده شود. در ادامه توضیحات تکمیلی در رابطه با آن را در اختیار شما قرار می دهید.

اتاق حمل بار چیست؟

اتاق حمل بار همانطور که از نام آن متوجه می شویم در واقع اتاقکی است که در بخش پشتی و محل حمل بار ماشین های سبک و سنگین مانند کامیون، کامیونت و وانت قرار می گیرد و با کمک آن مواد مختلف اعم از غذایی، پروتئینی، بهداشتی، دستگاه ها و … را در بخش داخل شهری و یا بین شهری جا به جا می کنند.
این اتاق ها به دلیل داشتن مزایای فراوانی که ساندویچ پانل ها دارند از این جنس و به اندازه ماشین مورد نظر ساخته می شوند. البته نوع و کیفیت اتاقک مهم است و کاربرد آن نیز اهمیت دارد که از نوع سردخانه ای باشد یا معمولی.
به دلیل به صرفه بودن قیمت ساندویچ پانل، قیمت اتاق حمل بار از جنس ساندویچ پانل نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

همچنین بخوانید: ساخت و اجرای ساختمان پیش ساخته با ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دیواری برای اتاق حمل بار

اتاق حمل بار دارای دیواره و سقف است و از ساندویچ پانل برای اتاق حمل بار با ضخامت 4 سانت استفاده می شود. این اتاقک ها به دلیل استفاده از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری، عایق هستند و از فوم پلی یورتان در ساخت آنها استفاده شده است. در اطراف این فوم دو لایه ورق قرار دارد که با رنگ کوره ای رنگ شده است. در این اتاقک دیوار جداکننده وجود دارد که از جنس پروفیل آهن است و خاصیت ضربه گیری دارد.
به دلیل داشتن مزایای ساندویچ پانل اعم از: سبک و در عین حال مستحکم بودن، عایق و مقاوم در برابر رطوبت و ایمنی در برابر فشار، از این نوع متریال در دیواره ها و برای ساخت اتاق حمل بار استفاده می شود. داشتن این مزایا باعث می شود که کالای مورد نظر (غذایی، پروتئینی، آزمایشگاهی و یا صنعتی) سالم به مقصد برسد.
ساندویچ پانل برای اتاق حمل بار

ساندویچ پانل سقفی برای اتاق حمل بار

در ساخت بخش سقف این اتاق های بار نیز از ساندویچ پانل سقفی استفاده می شود و دلیل آن عایق بودن و داشتن مقاومت بالا در برابر فشار و همچنین مستحکم بودن آن است. این ساندویچ پانل برای اتاق حمل بار در بخش سقف اتاق، ضخامتی در حدود 10 سانت دارد و برای این کار بسیار به صرفه هستند. همچنین با وجود لایه دار بودن و قرار گرفتن لایه فوم پلی یورتان در وسط آن برای خاصیت عایق سقف ها، این سقف ها بسیار سبک و کاربردی هستند.

انواع اتاق حمل بار

برای حمل بار های مختلف اتاقک هایی از جنس ساندویچ پانل و دارای شرایط بار مورد نظر ساخته می شود که چند مورد را در ادامه نام می بریم:

  • اتاق حمل مواد پروتئینی
  • اتاق حمل بار یخچالی مخصوص مواد فسادپذیر
  • اتاق حمل بار رستوران متحرک
  • و….

همچنین بخوانید: ساخت اتاق با ساندویچ پانل

ساندویچ پانل اتاق بار به شکل سفارشی

برخی از مراکز ساخت اتاق بار، از ساندویچ پانل اتاق بار به صورت سفارشی و به خواست شما آن را می سازند. یکی از مزایای اصلی این اتاق ها وجود در کرکره ای از بغل ماشین است. از دیگر خصوصیات این اتاق ها ساخت آنها با اندازه مورد نظر شما می باشد. از این رو می تواندی برای سفارشی سازی طرح اتاق حمل بار خود با کارشناسان در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهند.

اتاق یخچالدار نیسان

این اتاق مخصوص حمل برای برای وانت نیسان ساخته می شود و در ساخت آن از ساندویچ پانل برای اتاق حمل بار با خصوصیات و اندازه مخصوص به صورت دو رو ورق استفاده می شود. این ساندویچ پانل ها باز هم با فوم پلی یورتان عایق می شوند. ضخامت دیواره ها و سقف آن در حدود 10 سانتی متر در نظر گرفته می شود. درب آن نیز از ساندویچ پانل و به صورت دو لنگه تعبیه می شود و ساندویچ پانل درب عقب آن معمولا ضخامتی برابر با 8 سانتیمتر دارد.
در این راستا و برای ساخت و مشاوره در رابطه با انواع ساندویچ پانل، به خصوص ساندویچ پانل برای اتاق حمل بار و اجرای ساندویچ پانل برای این منظور، می توانید به ساندویچ پانل کارن پنل مراجعه نمایید. شما می توانید بهترین قیمت ساندویچ پانل را از تیم متخصص کارن پنل دریافت نمایید.

همچنین بخوانید: مراحل نصب ساندویچ پانل کانکس

ساندویچ پانل برای اتاق حمل بار

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *