ساندویچ پانل بتنی

با پیشرفت صنعت ساختمان‌سازی و نیازمندی فعالان این زمین به مصالح باکیفیت و البته کم‌هزینه‌تر شاهد به روی کار آمدن مصالح آماده و پیش‌ساز جدیدی هستیم. یکی از این مصالح ساختمانی که توانسته با ارائه‌ی کیفیت بالا همراه با قیمتی منصفانه و ویژگی‌های جذاب به محبوبیت زیادی برسد را می‌توان سازه‌ی پیش ساخته‌ی ساندویچ پانل دانست.
این نوع عایق در مدل های مختلف و تنوع رنگی تولید می‌شوند که هر کدام بر اساس نیاز مشتریان ساخته شده‌اند و لذا دارای کاربری و مزایای متفاوت هستند. یکی از انواع این سازه که توانسته در ویژگی‌های اصلی خود قوی‌تر ظاهر شود نوع بتنی آن یعنی ساندویچ پانل بتنی است.
اما ساندویچ پانل بتنی چیست؟ ساختار آن چگونه است؟ اگر از آن استفاده کنیم چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با ساندویچ پانل بتنی بپردازیم. همچنین برای سفارش ساندویچ پانل دیواری و سفارش اجرای ساندویچ پانل توسط متخصصین حرفه‌ای ما می‌توانید به بخش پشتیبانی وبسایت مراجعه کنید.

ساندویچ پانل بتنی

ساندویچ پانل بتنی چیست؟

همانطور که می‌دانید، متریال بتن به دلیل دوام بالای سازه و قدرت مقاومت بالا نسبت به دیگر محصولات، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای استفاده در ساخت و ساز می‌باشد و از آن می‌توان به عنوان یکی از مستحکم‌ترین نوع از مصالح یاد کرد، به همین علت شاهد محبوبیت و استفاده‌ی بالای آن در انواع مکان‌ها نظیر ادارات، اماکن تجاری و یا حتی مسکونی هستیم که متخصصین توانسته‌اند با استفاده از این نوع مصالح تا چند طبقه را پیاده‌سازی کنند.
اما ساندویچ پانل بتنی چیست؟ این ساندویچ پانل دارای ساختار مشابهی با دیگر هم‌نوعان خود می‌باشد، اما برای ساختار آن از متریال بتن استفاده شده تا بتوان هرچه بیشتر کیفیت ساخت آن را افزایش داد و با اضافه کردن قدرت ضربه‌پذیری به آن، کاربری‌های جدید برایش تعریف کرد. برای سفارش ساندویچ پانل تهران می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

ساختار پانل بتنی

ساختار ساندویچ پانل در اصل از دو متریال بتن و فوم پلی استایرن می‌باشد که به صورت ترکیبی استفاده شده‌اند تا بتواند بهترین خروجی ممکن را از آن‌ها دریافت کرد. این سازه علاوه بر استحکام بالا، عایق بسیار خوبی نیز می‌باشد.
علت اصلی این موضوع را می‌توان استفاده از عایق همراه با بتن دانست که باعث شده این محصول به نسبت دیگر رقبای خود دارای ویژگی‌های جذاب‌تری باشد و استحکام آن نیز بالاتر باشد.

مشخصات ساندویچ پانل بتنی

هر یک از آن‌ها دارای مشخصات متفاوتی می‌باشد که با توجه به ساختار آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. ساندویچ پانل بتنی از دولایه شبکه فلزی در اطراف و یک لایه فوم عایق در وسط تشکیل شده است. لایه‌ی دومی از جنس پلی استایرن می‌باشد که باعث شده است سازه دارای خاصیت کند سوزی باشد.
 زمانی که این سه لایه در کنار همدیگر قرار می‌گیرند (با استفاده از سیم مفتول)، اتصال مذکور دارای فاصله خاصی می‌باشد که فاصله میان توری فلزی از ورق سبک پلی استایرن یک سانتی متر می‌باشد.

نقاط قوت صفحات ساندویچ پنل بتنی

در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین نقاط قوت ساندویچ پانل بتنی بپردازیم:

  • شما به راحتی می‌توانید به پانل‌ها شکل مورد نظر خود را دهید تا آن‌ها با طرح‌‌های معماری منطبق شوند
  • داشتن ضخمات کمتر دیوار‌های خارجی این سازه به نسبت دیوار‌های خارجی متداول
  • زمانی که سازه در حالت سيستم كامل قرار دارد، ايفاي نقش جداكننده و عضو سازه‌اي به صورت همزمان انجام می‌شود

مزایای ساندویچ پانل بتنی

ساندویچ پانل بتنی دارای مزیت‌های مختلفی می‌باشد که هر کدام توانسته‌اند افراد زیادی را برای خرید آن ترغیب کنند، در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد و مزایای آن بپردازیم برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • زمانی که شما این سازه را جابه‌جا می‌کنید احتمال آسیب دیدگی کمی وجود دارد
  • آسانی در نصب
  • تنوع زیاد در طرح و رنگ
  • عایق بسیار خوب

ساندویچ پانل بتنی

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن موارد گفته شده بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با ساندویچ پانل بتنی بدست بیاورید تا در خرید خود بهترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب کنید. اگر که به فکر خرید ساندویچ پانل سقفی یا دیواری هستید بهتر است با مراجعه به بخش فروشگاهی وبسایت و بازدید محصولات نظر خود را نهایی کنید.
چرا که تیم ما با ارائه‌ی بهترین خدمات ممکن سعی بر جذب هرچه بیشتر رضایت مشتری دارد، به همین علت سعی کرده‌ایم با ارائه‌ی پشتیبانی با کیفیت، محصولاتی در حد استاندارد‌های جهانی و همچنین قیمتی منصفانه هر چه بیشتر رضایت شما را جلب کنیم.