ساندویچ پانل دست دوم3

امروزه شاهد تلاش انسان به منظور بهینه ساختن و بهره برداری بیشتر در کنار کاهش انرژی هستیم. یکی از این ابزارها جهت راحتی بیشتر استفاده از ساندویچ های پانل است. در این مقاله به توضیح در رابطه با ساندویچ پانل دست دوم می پردازیم با ما همراه باشید.

ساندویچ پانل دست دوم

همیشه خرید لوازم و محصولات دست دوم باعث کم کردن هزینه ها می شود و افراد زیادی به دلیل مشکلات اقتصادی و یا داشتن تفکرات اقتصادی از این روش برای تهیه لوازم مورد نیاز خود استفاده می نمایند. این امر در مورد ساخت سازه نیز صادق است و استفاده از مصالح دست دوم در کم کردن هزینه های ساخت کمک بسیار بزرگی است. ساندویچ پانل نیز از مصالحی است که امروزه برای ساخت سازه ها به جای مصالح سنتی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آن در میان افراد بسیار محبوبیت پیدا نموده است. برای همین استفاده از ساندویچ پانل دست دوم برای کم کردن بار مالی ساخت سازه ها یک راهکار بسیار مناسب برای افرادی است که از عهده هزینه های ساخت بر نمی آیند. صرفه اقتصادی و کاهش آسیب به محیط زیست تنها یکی از مزیت های استفاده از پانل های دست دوم است.

ساندویچ پانل نو یا ساندویچ پانل دست دوم

بیشتر افرادی که به دنبال کاهش هزینه های ساخت سازه های خود در جستجوی ساندویچ پانل دست دوم هستند باید به این نکته توجه نمایند که استفاده از این پانل ها در بیشتر مواقع با مشکلات زیادی همراه است. برای همین در صورتی که از عهده بار مالی ساخت بر می آیند بهتر است که از خرید ساندویچ پانل دیواری یا ساندویچ پانل سقفی دست دوم صرف نظر نمایند.

خرید ساندویچ پانل های نو این امکان را به افراد می دهد که برای سازه خود ابعاد و اندازه های دلخواه خود را مد نظر داشته باشند و از ویژگی های این محصول به صورت نو استفاده نمایند. عایق مناسب و عدم تبادل حرارتی با امکان ساخت سریع و راحت از دیگر ویژگی های بارز ساندویچ پانل های نو است. اما ساندویچ پانل دست دوم به دلیل تولید با ابعاد ویژه و استفاده در یک سازه دیگر دارای چند مشکل است که باید حتما در زمان تهیه به این مشکلات توجه نمود.

پانل-دست-دوم-4

عدم استحکام و مقاومت ساندویچ پانل های دست دوم

بیشتر ساندویچ پانل ها دارای عمر مشخصی هستند که استفاده از آن ها در یک سازه باعث کم شدن این عمر مفید می شود و در صورت استفاده از آن در یک سازه دیگر نمی توان از این پانل ها عمر و دوام ساندویچ پانل های نو را انتظار داشت. به همین دلیل امکان بروز مشکل برای این پانل ها بسیار زیاد است.

علاوه بر آن استفاده از هر نوع ساندویچ پانل در یک منطقه خاص و ویژه امکان پذیر است. زیرا متریال لایه ها با توجه به این منطقه در زمان تولید پانل ها برای آن در نظر گرفته شده است. استفاده از این پانل ها در یک منطقه دیگر با شرایط جویی متفاوت از کیفیت سازه کم می نماید.

تخریب و کاهش کیفیت در ساندویچ پانل های دست دوم

در زمانی که ساندویچ پانل ها از سازه جدا می شود امکان تخریب در قسمتی از آن مخصوصا در فوم میانی آن وجود دارد. بروز آسیب به فوم از یکپارچگی و استحکام این عایق به شدت کم می کند. استفاده از این پانل های آسیب دیده در یک سازه دیگر باعث جدا شدن لایه ها از هم شده و از عمر و ماندگاری سازه کم می کند. این مشکل در ساندویچ پانل هایی که دارای درجه کیفیت پایین تری هستند بیشتر بوده و امکان آسیب دیدگی بسیار بیشتر است.

پانل-دست-دوم1

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساندویچ پانل های دست دوم

در صورتی که بنا به هر دلیل تمایل به استفاده از ساندویچ پانل دست دوم دارید و یا امکان تهیه ساندویچ پانل نو را ندارید به چند نکته مهم در زمان خرید این پانل ها دقت نمایید. این عوامل تاثیر زیادی در قیمت ساندویچ پانل دست دوم دارد.

  • ضخامت فوم میانی باید حتما متناسب با منطقه نصب سازه باشد. کاهش ضخامت علاوه بر کم شدن کیفیت و عدم عایق بندی سازه از قیمت پانل ها هم کم می کند.
  • به لایه های بیرونی و داخلی ساندویچ پانل دقت نمایید. این پانل ها به صورت دو لایه ورق و یا یک لایه ورق تولید می شوند. هر چه تعداد لایه های فلزی در پانل ها بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع فوم بهتر است که در ساندویچ پانل دست دوم از نوع فوم پلی یورتان و یا ترکیبی باشد. فوم های پلی استایرن از عمر و ماندگاری کمتری برخوردار بوده و قیمت کمتری نیز دارند.

توجه کنید که در زمان تهیه ساندویچ پانل دست دوم حتما ابعاد پانل ها را در نظر داشته باشید. ساندویچ پانل های دست دوم باید از ابعاد سازه بزرگتر تهیه شوند. زیرا امکان بروز آسیب در آنها وجود دارد.

برای خرید ساندویچ پانل دست دوم یا سفارش تولید ساندویچ پانل نو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سایت ساندویچ پانل تهران مراجعه فرمایید. کارشناسان در این سایت پاسخگوی کلیه سوالات شما خواهند بود.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-72454

پانل-دست-دوم2

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *