ساندویچ پانل استاندارد 2

ساندویچ پانل استاندارد را باید نوعی از سیستم محافظ نوین بدانید که به محافظت از ساختمان در برابر صدا، گرما و… می پردازد. امروزه انواع مختلفی از ساندویچ پانل ها در بازار موجود است که به عنوان عنصری مدرن، سبک و بادوام شناخته می شوند. چه بسا که امروزه حتی از این ساندویچ پانل ها با هدف عایق کردن دیوارهای خارجی و داخلی نیز استفاده می شود.

عملکرد ساختاری ساندویچ پانل مشابه پرتو I کلاسیک است، جایی که دو ورق روبرو در برابر بارهای خمشی درون صفحه ای و جانبی مقاومت می کنند. این منجر به افزایش ضخامت کلی پانل می شود که اغلب ویژگی های سازه ای مانند سختی خم شدن را بهبود می بخشد و وزن را حفظ یا حتی کاهش می دهد.

نحوه ساخت ساندویچ پانل استاندارد

انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری با پر کردن یک ماده عایق ضخیم و کم چگالی بین دو سطح فلز با ضخامت کم و بالا تولید می شوند.ساندویچ پانل ها از نظر کامپوزیت ساختاری مانند ساندویچ هستند: دارای پوسته بیرونی و هسته درونی و حالت لایه لایه مقاومت و سبک بودن این فناوری باعث محبوبیت و گسترش آن می شود.

کاربرد ساندویچ پانل استاندارد

آنها برای ذخیره سازی مواد غذایی، سردخانه ها و فریزرها مناسب هستند. ساندویچ پانل همچنین ممکن است در کارخانه های فرآوری مواد غذایی استفاده شود. که در تمام مکانهایی که شرایط بهداشتی لازم است. هیچ تاثیری بر روی غذا در تماس با پانل ها و مقاومت در برابر مواد شیمیایی مورد استفاده ندارد.

با پوشش عالی، این امکان را دارند که در مناطقی دارای آب شور (همچون بخش های ساحلی) و یا آلودگی صنعتی زیاد ، بسیار با کیفیت عمل کنند.

ساندویچ پانل ممکن است برای ایجاد دیوارها و سقف ساختمان ها و همچنین برای ایجاد محفظه در تجهیزات صنعتی هوا به کار برده شود. دستگاه های تهویه مطبوع و غیره، بیشتر این صفحات در یک روند پیوسته اتصال هسته عایق با پوشش خارجی تولید می شوند.

پوشش فلزی از شرایط آب و هوایی محافظت می کند. مانند باران یا برف و همچنین عملکرد تزئینی را انجام می دهد. پارامترهای آن ها هنگام قرار گرفتن در معرض رطوبت، بخار، برف، مواد شیمیایی یا سایر شرایط دشوار، خود را حفظ می کنند.

هسته ساخته شده از کف پلی اورتان PUR ، کف IPR پلی ایزوسیانورات، تخته های پلی استایرن منبسط شده EPS یا پشم معدنی MWF ،عایق حرارتی و صوتی را تضمین می کند. هنگامی که با پوشش متصل می شود. به یک سد محافظت در برابر آتش سوزی، بار برف، باد، دما و عوامل دیگر تبدیل می شود.

ساندویچ پانل استاندارد 1

ابعاد ساندویچ پانل استاندارد

عرض پوشش ساندویچ پانل استاندارد 1000 میلی متر است و طول آن با توجه به نیاز پروژه شما در اندازه های مناسب تولید می شود. ضخامت ساندویچ پانل را نیز می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، ضخامت های عایق PUR / PIR در پانل های ذخیره سازی سرد بین 80 میلی متر – 200 میلی متر می باشد.

مزایای ساندویچ پانل

  • نصب سریع و آسان

نصب ساندویچ پانل ها بسیار آسان بوده و با استفاده از فرصت های پیشرفته حمل و نقل و تجهیزات بالابر مکانیکی ، مدت حمل و روکش بطور قابل توجهی کوتاه می شود. بنابراین ، پروژه شما در یک بازه زمانی کوتاه تحویل داده می شود و به شما امکان می دهد در وقت صرفه جویی کنید.

  • عایق صدا

ساندویچ پانل به عنوان عایق صدا برای به حداقل رساندن اثرات مضر سر و صدا بر روی انسان، کنار گذاشتن صداهای ناخواسته و کاهش پخش صدا از مناطق پر سر و صدا ضروری است.

جمع بندی

ساندویچ پانل نوعی سیستم محافظ نوین است که به عنوان عایق صدا، حرارت و آب مورد استفاده قرار می گیرد. ساندویچ پانل ها در دو نوع اصلی ساخته می شوند:

ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری.این سازه ها مانند یک ساندویچ از لایه های خارجی و هسته تشکیل شده اند. شما می توانید ساندویچ پانل با ضخامت و طول مورد نظر خود را بر اساس نیاز و شرایط ساختمان انتخاب کنید. البته عرض ساندویچ پانل استاندارد همیشه یکسان و ثابت است.

 

شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل به صفحه قیمت ساندویچ پانل مراجعه فرمایید، همچنین جهت ارتباط با کارشناسان ما جهت کسب اطلاعات در زمینه ساندویچ پانل تهران ببیشتر می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.